Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2009 Delen Geplaatst: 4 december 2009 Ik ben opzoek naar een goede gaming mouse, ik heb de sidewider x8 ingedachte maar ik weet niet zeker of dat werkt met de logitech z-5450 (zie mijn andere topic).\r\n\r\nIk wil graag veel knoppen op de muis hebben en mijn budget is een maximum van 100 EUR. Ik heb het liefste een draadloze gaming muis, de Razer Mamba ben ik al tegen gekomen. Helaas lijkt me dit niks, de accu schijnt snel leeg te zijn en de prijs schijnt ook hoog te zijn. De draadloze muis moet op een andere frequentie zitten dan 2,4 GHZ, een bedraade mag ook.\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 [QUOTE=MalamuteBew;500048]Ik ben opzoek naar een goede gaming mouse, ik heb de sidewider x8 ingedachte maar ik weet niet zeker of dat werkt met de logitech z-5450 (zie mijn andere topic).\r\n\r\nIk wil graag veel knoppen op de muis hebben en mijn budget is een maximum van 100 EUR. Ik heb het liefste een draadloze gaming muis, de Razer Mamba ben ik al tegen gekomen. Helaas lijkt me dit niks, de accu schijnt snel leeg te zijn en de prijs schijnt ook hoog te zijn. De draadloze muis moet op een andere frequentie zitten dan 2,4 GHZ, een bedraade mag ook.\r\n\r\nAlvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nik zou gewoon voor een bedrade muis gaan of eentje met een oplaad station. anders heb je elke keer je batterijen leeg en bedrad werkt vaak sneller Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2009 [QUOTE=qwerty15;500118]ik zou gewoon voor een bedrade muis gaan of eentje met een oplaad station. anders heb je elke keer je batterijen leeg en bedrad werkt vaak sneller[/QUOTE]\r\n\r\nDe sidewinder en de Mamba hebben allebei een usb kabel die je kunt inpluggen als hij leeg is, dus dat is het probleem denk ik niet. Maar als ik toch voor een andere muis zou moeten gaan waar moet ik dan aan denken? [I](Liefst draadloos maar met draad is ook goed.)[/I] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen