Ga naar inhoud

Logitech Z-5450 met Sidewinder X8 Muis??

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil graag deze twee draadloze hardware apparaten aanschaffen alleen nu heb ik gezien dat deze beide dezelfde frequentie gebruiken. Ze gebruiken beide 2,4 Ghz. Ik heb ergens gelezen dat dit problemen gaf bij de muis als er meer apparaten op die frequentie zaten, geld dit dan ook voor de speakers? Heeft iemand hier ervaring mee of is het mogelijk om deze frequentie te veranderen op een van deze 2 apparaten?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Je draadloze netwerk zit ook op 2,4 GHz. Je magnetron werkt ook op 2,4 GHz. Met andere woorden: vrijwel alles werkt op 2,4 GHz, omdat deze frequentie zonder licentie gebruikt kan worden.\n\nEen andere frequentie is dus niet in te stellen, omdat dan mogelijk wel een zendlicentie nodig is en het product een behoorlijk eind duurder moet worden. Ik raad je dus aan om alleen draadloze dingen te kopen als het echt nodig is dat ze draadloos zijn. Als een draad geen probleem is (zoals bij een toetsenbord of muis), dan liever een draad!
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;500136]Je draadloze netwerk zit ook op 2,4 GHz. Je magnetron werkt ook op 2,4 GHz. Met andere woorden: vrijwel alles werkt op 2,4 GHz, omdat deze frequentie zonder licentie gebruikt kan worden.\r\n\r\nEen andere frequentie is dus niet in te stellen, omdat dan mogelijk wel een zendlicentie nodig is en het product een behoorlijk eind duurder moet worden. Ik raad je dus aan om alleen draadloze dingen te kopen als het echt nodig is dat ze draadloos zijn. Als een draad geen probleem is (zoals bij een toetsenbord of muis), dan liever een draad![/QUOTE]\r\n\r\nIk heb draadloos netwerk, die speakers wil ik sowieso draadloos hebben. De muis eigenlijk ook maar dat hoeft niet. Zal ik problemen gaan krijgen met de speakers en mijn draadloze netwerk? Ik gebruik een linksys usb adapter om netwerken te ontvangen.
Link naar reactie
Ik loop nu net tegen een probleem aan, de z-5450 speakers zijn nergens meer verkrijgbaar. (Of weet iemand nog een winkel?) Zijn er nog andere speakers die ook 5.1 (surround) zijn en draadloze achter-speakers hebben?\n\nIk heb nu namelijk lelijke draden over het plafond lopen die nog niet eens het einde van de kamer halen. (kamer is 3 a 4 meter.)\n\nAlvast heel erg bedankt, \n\nPS. Ik weet dat bedrade speakers meer kwaliteit geven ect. ect. . Ik wil iets soortgelijks terug als ik nu heb. (Logitech X-530)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...