Ga naar inhoud
  • 0

pc loopt vast bij scan avg free

Anoniem2

Vraag

Ik heb al jaren avg free, op dit moment versie 8.5.426. Ik heb hem ingesteld om een dagelijkse scan te maken. Echter loopt de pc elke keer tijdens een scan vast. Alleen een reset kan nog helpen. De pc start dan wel weer gewoon op.\r\n\r\nWie kent het probleem en weet wat ik eraan kan doen, behalve avg erafhalen. Deze bevalt mij verder goed.
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=Obelix71;499943]Loopt de scan elke keer op dezelfde plek (/bestand) vast?\r\nWat wordt er tijdens die dagelijkse scan gecontroleerd? Alle bestanden, hele pc of selectief?\r\nGebruik je tijdens de scan de computer? Is er dan een moment waarop die vast loopt?[/QUOTE]\nIk heb Xp, Ik heb geen idee of hij elke keer op dezelfde plek vastloopt. De scan loopt op de achtergrond mee. Tot nu toe was ik er niet mee aan het werk tijdens de scan. Van de week toevallig wel. Midden in een mailtje en ik kon niets meer. Ik doe elke dag een gehele scan van mijn c: schijf (partitie)
Link naar reactie
  • 0
[quote=ellen;499966]ik dacht dat als er een nieuwe was, dat je daar dan automatisch bericht van kreeg. Ik heb gekeken, en zie dat er van de 9 geen free-editie meer is. Ik zal dan maar opzoek gaan naar een andere. Is het probleem gelijk opgelost :)[/quote]Kijk eens[URL=\"http://free.avg.com/us-en/download?prd=afg\"] Hier(Klik),[/URL]\nmaar er zijn betere gratis virusscanners zoals deze bv [URL]http://www.free-av.com/[/URL]
Link naar reactie
  • 0
Kijk voor de gratis AVG 9 (er is zelfs een Nederlandstalige versie!) eens hier:\r\n[url]http://www.gratissoftwaresite.nl/[/url]\r\nof google even met [I]free avg 9.0[/I] om op de juiste plek op deze website te komen.\r\n\r\nJe vindt hier ook wat handige tips voor het installeren.\r\n\r\nEn om te voorkomen dat AVG elke dag weer gaat scannen open je AVG (ik bedoel versie 9), klik op \"Computerscanner\" (links) en \"Geplande scans beheren\" (onder), dan op \"Bewerken scanschema\" (onderaan) en haal dan het vinkje weg bij \"Uitvoeren bij het opstarten van de computer als taak is overgeslagen\".\r\nLet op, AVG scant nu dus nooit meer, tenzij je rond middernacht de computer aan hebt staan. Denk er dus aan om regelmatig zelf een scan op te starten. Maar dan wel op een moment dat het jouzelf uitkomt.
Link naar reactie
  • 0
O ja, dat was ik nog vergeten.\r\nTijdens het installeren krijg je van AVG nog een of twee keer de optie om toch voor de betaalde versie te kiezen. Ze proberen je over te halen door een gratis 30-daagse proefperiode aan te bieden. In een tabel zie je massa\'s vinkjes bij de betaalde versie, terwijl de gratis versie er maar schamel uitziet. Trek je hier niets van aan en kies wat je zelf wilt.\r\n\r\nHet komt er dus op neer dat je tijdens het installeren goed uitkijkt wat je doet.\r\n \r\nAls ik jou was zou ik niet voor de AVG-toolbar kiezen, want het is heel lastig om daar weer van af te komen en je zit ineens tegen een Yahoo! zoekvenster aan te kijken waar je niet om gevraagd hebt. Dat venster verschijnt ook als je de Yahoo! toolbar geweigerd hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...