Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2009 Delen Geplaatst: 3 december 2009 Software onder WinXP loopt niet onder Win7.\r\nIk probeer nu het DVD station van de Win7 computer te koppelen aan de WinXP computer om de WinXP-software aan de praat te krijgen (WinXP computer heeft geen enkel station).\r\nKan dat via een USB kabeltje ? Is er nog een software manier om Win7, WinXP software te laten accepteren ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2009 Partiton Magic Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2009 [QUOTE=dutch-online;499858]welke software[/QUOTE]\r\nPartiton Magic Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2009 [QUOTE=dutch-online;499860]Denk niet dat het gaat lukken\r\n\r\nOverigens partities maken is bij Windows 7 niet zo moeilijk,\r\n\r\ngewoon bij schijfbeheer[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik geprobeerd, maar die module weigert om van mijn 600Gig externe schijf (die amper gebruikt is) een dynamische schijf te maken zodat ik wat ruimte kan creeren voor een restore. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen