Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Delen Geplaatst: 27 november 2009 Ik heb windows 7 met windows media player 12 ik krijg het alleen niet voor elkaar om muziek die ik in mijn documenten heb te importeren naar media player 12.Hij geeft aan dat hij niet kan binnen halen.\r\nIk heb zo\'n beetje van alles geprobeerd maar misschien zie ik wat over het hoofd, met invoe toepassingen en al.Wat moet ik doen of hoe is er een handigheidje om van mijn map muziek het naar windows media player te krijgen!Of is er nog zo iets om windows media player te repareren of van welke site te downloaden- want ook dat is moeilijk te vinden vind ik en moet ik dan evt. de oude media player 7 dan eerst verwijderen?\r\nEr staan wel veel nummers in maar heb problemen om juist nieuwe nummers die gedonload zijn in media player te krijgen!\r\n\r\n\r\ngr sierras Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb exact hetzelfde probleem, weet iemand een oplossing hiervoor.\r\n\r\nmarsmaus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Media Player leunt sterk op het bibliotheken-gebeuren binnen windows 7. Lijkt mij dat je even de juiste mappen aan de bibliotheek \"Muziek\" moet toevoegen. Dan zou Media Player de muziek in die mappen automatisch op moeten pikken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Dat heb ik al gedaan, alleen is het zo dat de ene map wel gelijk wordt overgezet naar de mediabibliotheek en de ander niet.\r\nOok niet als ik de opdracht geef. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Apart. Ik had het idee dat het zo werkte. Echt verdiept heb ik me er niet in, omdat ik altijd Winamp gebruik om muziek af te spelen. Misschien dat iemand anders er meer over weet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen