Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2009 Delen Geplaatst: 26 november 2009 Ik ben op zoek naar een programma dat mijn bestanden realtime kan synchroniseren tussen computers in en buiten mijn netwerk maar ook tussen lokale mappen op mijn laptop. \r\n\r\nIk wil dus dat als ik een bestand verander dit automatisch overal word verandert, omdat het natuurlijk kan zijn dat apparaten niet tegelijk aan staan zoek ik dus eigenlijk iets dat via een server synchroniseert, in de cloud dus... MAAR wel gratis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2009 Als je een pc met internetverbinding altijd aan kunt laten staan, kun je die als \"cloud\" gebruiken. In het meest eenvoudige geval zet je er een ftp server op en gebruik je op de andere computers iets als netdrive om een ftp-locatie als netwerkschijf te mappen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2009 Nee dat wil ik liever niet, denk ook niet dat dat goed is voor de energierekening. Het moet toch ook op internet kunnen?! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2009 Als de bestanden niet al te belachelijk groot zijn, kun je ze toch gewoon ergens op het internet parkeren? Kun je bijvoorbeeld op de skydrive van live/hotmail doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2009 De bestanden zijn samen ongeveer 10 Gb dus dit past wel op m\'n skydrive maar daar moet ik het dan telkens handmatig op zetten en dat is juist iets wat ik niet wil omdat ik de bestanden zo vaak nodig heb/ wijzig Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen