Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2009 Delen Geplaatst: 24 november 2009 in bijna al mijn pagina`s van internet welke ik wil openen staan rode kruisjes en word er dan niets geopend dus de pagina`s zijn niet vol,hoe krijg ik die kruisjes weg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2009 Als het om Internet Explorer gaat heb je hier de maker met wat te lezen voor je:\r\n[url]http://support.microsoft.com/?kbid=283807[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 heb nog steds mijn rode kruisjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 Gebruik je alleen IE? Welke versie? Al een andere browser geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 gebruik ie8, heb geprobeerd die te verwijderen lukt niet, geeft melding kan bestand hmmapi.dllmui niet kopieren gaat dus niet verder Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 IE ( 8 ) verwijderen zal niet makkelijk zijn. Al andere browser (Firefox, Google Chrome) geprobeerd? Gaat er om, om er achter te komen of het aan instellingen ligt of ergens anders aan. Heb je een voorbeeldpagina waarbij je die kruisjes ziet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 Als je via die MS pagina geen oplossing vond, dan moet het toch een beveiligingsprogramma zijn dat bepaalde sites blokkeert.\n\nZijn alle afbeeldingen zo ?\nIn ieder geval niet elke pagina.\n\nRechtsklik eens om de koppelings-locatie te kopiëren, zodat je er een aantal in een tekstbestand kan plakken. Dan kan je eens zien of er bepaalde bron-sites zijn welke telkens terug komen. \n\nHeb je geen andere firewall dan die van Windows ?\n\n( Hier heb je eventueel de [url=http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/][U]Firefox browser[/U][/url] \nInternet Explorer verwijderen kan meestal niet lekker, is ook niet nodig.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2009 heb de koppelings uitgeprobeerd geen resultaat, heb alleen de firewal van windows,de kruisjes komen ook in outlook-express voor,sommige I-mails veel,heb nu de Firefox geinstalleerd zie dan geen kruisjes van internet meer, maar nog wel van outlook express tot hier bedankt voor de hulp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2009 Outlook Express ook.... Dan moet je daar eerst kijken (rechtsklikken) of het daar[B]:[/B]\n* om links gaat\n* om afbeeldingen\n* om links naar afbeeldingen.\n\nWelke beveiligingssoftware gebruik je ? (b.v. anti virus software).\n\nIn Outlook Express om te proberen: \nmenu \"[I]Extra - Opties - tab Beveiliging[/I]\" en eventjes proberen zonder dat vinkje bij \"[I]Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren.[/I]\"\n\nVerder kan je IE eens starten met de koppeling \"[I](zonder invoegtoepassingen)[/I]\" welke ergens in je[I] Start-menu [/I]staat. Even kijken of het aan een plugin ligt ?\n\nOok zou je in \"[I]veilige modus met netwerkondersteuning[/I]\" kunnen booten (via het F8 opstart-menu) en zien of IE dan werkt.\nNiet te lang, alleen om te proberen, want je anti virus zal dan misschien niet werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2009 ik gebruik Avast, ik mis png bestand wellicht de dader,hoe nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2009 Heb je bij meerdere kruisjes gecheckt of het alleen om [B].[/B]png gaat ?\n\nGaat het niet om dezelfde sites (URL) van waar die afbeeldingen geladen moeten worden ?\n\nIk weet het ook zo snel niet, omdat Outlook Express hetzelfde doet als IE. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2009 Geef anders eens een voorbeeld van zo\'n site; kunnen wij kijken of we (om welke vage reden ook) kruisjes krijgen in IE of dat het bij anderen wel goed gaat. IE is nou niet de browser die zich altijd even netjes houdt aan de afgesproken regels t.a.v. webdesign.\n\n[QUOTE=erikdenhouter;499033]\nVerder kan je IE eens starten met de koppeling \"[I](zonder invoegtoepassingen)[/I]\" welke ergens in je[I] Start-menu [/I]staat. Even kijken of het aan een plugin ligt .[/QUOTE]\nDit nog geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 [url]http://www.zeelandnet.nl/[/url]\nhier beginnen de kruisjes mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 en alleen in IE die kruisjes ipv plaatjes.\ntoch nog eens door de internet instellingen van IE lopen.\nOE gebruikt dezelfde instellingen meen ik.\nHeb zelf geen IE bij de hand maar zal vast wel iemand komen die het even na kan zien welke instelling het kan zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 heb ook veel rode kruisjes in Outlook Express bv de nieuwsbrief van Jouw Aanbieding.nl maar ook andere waar plaatjes in voorkomen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen