Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 Beste forumleden.\r\nVorige week heb ik een upgrade op het systeem gezet, van Vista naar Windows 7. Op zich werkt Windows 7 maar het vervelende na de upgrade is dat bij het uitschakelen via de startknop Windows wel afsluit, het beeldscherms gaat op zwart maar de PC schakelt niet meer uit. Die moet ik nu steeds handmatig uitzetten door de aan/uit-knop enkele seconden ingedrukt te houden. Bij Vista had ik daar geen last van....\r\nBen al even wezen spitten bij configuratie. Daar kom ik van alles tegen maar heb niets kunnen vinden waarmee ik dat euvel zou kunnen verhelpen.\r\nHeeft iemand misschien een idee waar ik het zou moeten zoeken? \r\nAlvast bedankt voor de reacties.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2009 Klik met rechts op Windowssymbool linksonder en kies eigenschappen, dan kun je instellen welke functie de afsluitknop krijgt. Waarschijnlijk staat \'ie nu op slaapstand o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2009 Anacho,\r\nBedankt voor de reactie maar dat had ik al gezien in Energiebeheer. Hij staat op \"Afsluiten\", dus dat is correct.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen