Ga naar inhoud

scherm bevriest

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds de laatste versie van firefox mozilla werd geupdated en ik ook op het thema cold night ben overgeschakeld heb ik 3 a 4 maal per avondje surfen dat m\'n scherm plots bevriesd. Ik heb ook al overgeschakeld naar een ander thema om te zien of het daaraan lag maar blijkbaar weer hetzelfde probleem. Hiermee bedoel ik dat ik plots niets meer kan doen, animaties of reclame e.d blijven nog gewoon lopen maar ik kan niets aan klikken of naar beneden scrollen etc. Ik kan nog wel het scherm sluiten of andere bewerkingen uitvoeren op de PC. Heb ook gechecked of er op die moment andere processen bezig zijn zoals virus beveiliging of één of andere update op de achtergrond maar dat was niet het geval. Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet gaan zoeken? Meestal na een minuutje of 4/5 kan je dan gewoon weer verder surfen zonder de browser opnieuw op te starten.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik ben tot de vaststelling gekomen dat dit probleem zich voordoet als ik enkele minuten niets doe op een webpagina. Bv een video bekijken op youtube, een onlinespelletje spelen of een venster open doen ff weggaan en ....\nIk heb al mijn add-ons uitgeschakeld en firefox opnieuw geinstalleerd.\nIk zal nu zeker ook eens naar firefoxforum gaan om daar een oplossing te zoeken.\n\n....ik heb geen schermbeveiliging opstaan
Link naar reactie
Zorg in ieder geval voor de laatste [url=https://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_Developer-Site/en_US/-/USD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=jre-6u17-oth-JPR@CDS-CDS_Developer] [U]Java updates[/U][/url] (Java 6 update 17) en de laatste [url=http://www.adobe.com/nl/products/flashplayer/][U]Adobe Flash Player[/U].[/url] [I] voor Firefox [/I].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...