Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 hallo,\r\nik heb een probleem bij mijn desktop,\r\nhet is een pc van een jaar of 6 denk ik en nu kom er geen geluid meer uit nadat ik de harde schijf geformateerd had en er opnieuw winXP had opgezet,\r\ner staat een geel vraagteken bij Multimedia-audiocontroller, zou dat het probleem kunnen zijn?\r\nals de eigenschappen open van die multimedia-audiocontroller dan zegt hij \r\n:\"Dit apparaat is niet juist geconfigureerd.(Code 1)\"\r\nweet iemand wat de oorzaak van het probleem is en hoe ik het kan oplossen?\r\nalvast bedankt voor de hulp!!\r\n\r\ngroetjes Lode Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 Even de bijbehorende drivers installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 en waar vind ik die?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 Op de site van de fabrikant van de geluidskaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 En als er geen losse geluidskaart in die PC zit, dan dien je het stuurprogramma van de op het moederbord geintegreerde geluidschip te installeren.\r\n\r\nMerk en typeaanduiding van het moederbord kun je vinden met het tooltje CPU-Z, onder tabje \'Mainboard\': [url]http://www.cpuid.com/cpuz.php[/url]\r\n\r\nDan weet je ook meteen de site van de fabrikant waarop je moet gaan zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen