Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb inmiddels ontdekt hoe ik in Windows 7 de snelstart werkbalk tevoorschijn moet halen, maar in Windows XP ging ik nog een stapje verder met die werkbalk. Als je in XP de taakbalk ontgrendelde, dan kon je de snelstart werkbalk eruit lichten en naar een andere plaats op je desktop slepen, naar boven of naar de zijkanten. Ik zette hem helemaal rechts en had daar dan een mooie smalle werkbalk, zoiets als de vroegere Office werkbalk, waar ik alle snelkoppelingen op kon zetten die ik het meest gebruik. Ik vraag me af of dit ook mogelijk is in Windows 7. Tot nu toe is het me nog niet gelukt. Misschien een register instelling? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2009 hmm, lijkt mij dat dit niet mogelijk is met windows 7, omdat windows 7 eigenlijk geen snelstart werkbalk heeft, alleen een startbalk waar je pictogrammen op vastzet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2009 Voor zover ik weet heeft windows 7 geen snelstart werkbalk, maar een startbalk waar je pictogrammen op vast kunt zetten. Lijkt mij niet mogelijk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen