Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Hallo, Ik ben nog niet geheel thuis is vakjargon dus beschrijf het maar met de technische benamingen zoals het nu bij mij bekend is. Graag idem met de antwoorden ...:D\r\n\r\n\r\nIk heb een Sony CCD-V8E zonder auto focus. Een oude camera waar ik van de kids verschillende bamdjes heb gemaakt. \r\nDeze wil ik graag overzetten naar DVD.\r\nDaarbij wil ik ook wat gaan monteren en wat verschillende overgangen maken.\r\nIk heb nog geen bewerkingssoftware of conectie box (tussen camera en PC)\r\n\r\nOp de camara zit video out en audio out. (Dat heet volgens mij composite video) \r\nDat wil / moet ik aansluiten op een Dazzle:confused: \r\nZijn er met de Dazzle verschillende versies en welke heb je nodig voor composite video.\r\nGaat de Dazzle via USB poort de PC in of moet je een speciale videokaart in de PC hebben.\r\n\r\nZelf denk ik om met Pinnacle Studio software te gaan berwerken.\r\n\r\nBeniewd naar reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2009 [url]http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+Video+Creator.htm[/url]\n\nDie heeft dus de composiet aansluiting die je nodig hebt en gaat via USB in de computer. De basisversie van Studio wordt bijgeleverd. Je kunt ook kiezen voor een Dazzle met Platinum versie van Studio. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen