Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Sinds kort krijg ik als ik Movie Maker open de melding dat het bestand met video overgangen en effecten ontbreekt.\r\nIk heb de laatste update van Windows erop gezet, maar dat heeft niet geholpen.Kan ik Movie Maker verwijderen en opnieuw installeren?Zo ja, hoe moet ik dat doen.Of is er een eenvoudigere oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2009 Je kan volgens mij sowieso opnieuw installeren, je kunt het programma downloaden op de[URL=\"http://download.live.com/moviemaker\"] live website[/URL] ALS je een Windows versie nieuwe dan XP hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2009 Ik heb er XP opzitten dus die optie werkt voor mij niet :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2009 -Download utorrent ([url]www.utorrent.com[/url]) heel klein bestand paar honderd kb\r\n-Ga hier naartoe ([URL=\"http://thepiratebay.org/torrent/4073396/Windows_Movie_Maker_2.0.33wXP_Freeee\"]hier[/URL]) \r\n-Klik op download deze torrent\r\n-En laat \'m maar downloaden. Ik denk dat het 5 minuten duurt. Ligt aan de snelheid van je internetverbinding\r\n\r\nLaat effe weten als het is gelukt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Ik heb het geprobeerd maar krijg een installatiefout.Heb nog andere torrents geprobeerd maar helaas pindakaas ook dezelfe installatiefout. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Dan zou ik het echt niet weten, sorry... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Dan zou ik het echt niet weten, sorry...:(:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Nevermind. Ben allang blij dat je de moeite genomen hebt (Y)\r\nHeb gisteren van een vriendin een tip gekregen om er Pinnacle op te zetten en dat heb ik inmiddels gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 lowlowbilly heb je al in het logboek gekeken of er met movie maker een fout is opgetreden \n\ngaa naar start ,uitvoeren, type dan in eventvwr. probeer te kijke of je een foutmelding kan vinden en de dag en probeer te repareren kijke of dat werkt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Op deze site staan hoe je problemen met Movie Maker kunt oplosse (alleen in het engels)[url]http://papajohn.org/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2009 @ Jeffrey3k, ik heb dat gedaan, maar voor mij is dat abacadabra.\n@ Magicman, ik ga er van het weekend eens rustig voor zitten, hopelijk zit hier de oplossing tussen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen