Ga naar inhoud

Externe hardeschijf

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk dacht misschien dat jullie mij wel konden helpen.\r\nIk heb laatst een externe hardeschijf gekocht merk: Western Digital Elements Desktop 1TB.\r\n\r\nMaar ik wou hem dus gaan beveiligen. Ik had van het programma FreeOFTP(als het precies zo heet) gehoord, en dat dat best een goed programma was.\r\n\r\nDus ik had het geinstaleerd op de hardeschijf. Daardoor had ik hem dus beveiligd. Maar om op de harde schijf te komen. Moet ik een wachtwoord invoeren. Dat kan alleen als ik het programma kan openen. Maar dat kan dus niet omdat ik er niet op kan komen.\r\n\r\nHeeft iemand een oplossing hiervoor. Of is het verstandig om gewoon alles te formateren?\r\nEn hoe moet ik hem dan formateren?\r\n\r\nGroeten, Björn
Link naar reactie
Dan is of de schijf defect of wordt deze niet meer herkend door jouw Windows.\n\nOm te bepalen welke van de twee waar is, kun je de schijf het beste eens op een andere computer aansluiten om te zien of hij daar wel herkend wordt.\n\nZo niet, dan zou ik de schijf terug brengen naar de winkel en proberen aanspraak te maken op garantie.
Link naar reactie
Enige advies op zijn plaats is: een nieuwe vraag stellen, want dit heeft niets met de originele vraag te maken ;)\r\n\r\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\r\n(Lees ook de forumregels even door)\r\n\r\nDan krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\r\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag.\r\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".\r\nEn gebruik een passende titel voor je vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...