Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Hey!\r\n\r\nIk ben opzoek naar een programma waarmee je kunt instellen dat een aantal programma\'s, bewerkingen moeten gebeuren na elkaar.\r\n\r\nOm een voorbeeld te geven wat ik bedoel:\r\n- AVG updaten & ermee scannen\r\n- AdAware updaten & ermee scannen\r\n- Defragmenteren met windows en Defraggler\r\n- ...\r\n- En waar nodig als het gevraagt wordt herstarten en dan alles hervatten\r\n\r\nWat ik bedoel is dat dit allemaal na elkaar zou moeten gebeuren, niet dit bv:\r\n- Scannen met AVG om 8 uur\r\n- Scannen met AdAware om 9 uur\r\n- ...\r\nDat zou \"niet mogelijk\" zijn omdat als AVG bv nog niet klaar is AdAware al zou starten.\r\n\r\nZou er zo een programma bestaan? Ik vraag dit omdat ik thuis 4 computers heb en als ik ze allemaal wil scannen, defragmenteren, controleren op fouten, ... doe ik dat wel tergelijker tijd maar ik krijg soms \"last\" door dat ik het een en ander door elkaar haal, dat het een heel eind duurt tegen dat ik klaar ben en dat ik soms dingen vergeet te doen.\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 dat kan je toch allemaal automatisch in stellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 Hoe bedoel je? In de programma\'s zelf de tijd instellen en automatish updaten instellen? Dan zit ik met het probleem dat ik uitgelegd heb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen