Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2009 Delen Geplaatst: 15 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk wil graag Windows 7 installeren maar als ik dat doe heb ik geen Norton Internet Security meer en ik heb mijn Norton al 3 keer op 3 verschillende pc\'s geïnstalleerd.\r\nKan ik mijn Norton nog steeds gebruiken of moet ik een nieuwe kopen?\r\n\r\nps: een norton 3-user.\r\n\r\nAlvast Bedankt. :):D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2009 Als je Windows 7 op één van de drie computers installeert waar je nu je Norton licentie op gebruikt, dan is het niet noodzakelijk illegaal als je diezelfde Norton overnieuw op één van die pc\'s installeert.\n\nHoe precies de licentievoorwaarden zijn weet ik niet, maar het is zeker het proberen waard. Mocht het stiekem toch niet gaan, dan kan een nieuwe kopen altijd nog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 [url]http://www.symantec.com/nl/nl/norton/support/index.jsp[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 Er zijn ook alternatieven die gratis zijn in plaats van norton is dit misschien een optie ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen