Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Delen Geplaatst: 13 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn camera (Canon EOS 400D), die wordt niet meer geaccepteert door de laptop (Compaq).\r\nNormaal als je hem op de USB aansluit, dan kun je hem openen in Deze Computer, als een externe schijf zeg maar.\r\n\r\nMaar nu doet hij dat niet meer, en bij Apparaatbeheer geeft hij een uitroep teken bij Draagbare Apparaten.\r\nHierbij staat:\r\n[B]Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. \r\n(Code 19)[/B]\r\n\r\nDit doet hij sinds ik een nieuwe virusscanner van Panda heb geinstalleerd. Deze heb ik ook al eens uitgeschakeld, en dan geeft hij dezelfde foutcode aan.\r\n\r\nKan iemand mij hierbij helpen?\r\n\r\nGroeten van Björn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 Ik kan dit probleem niet voor je oplossen ,,maar je kunt gewoon een kaartlezer gebruiken ,dat is net zo handig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen