Ga naar inhoud
  • 0

virussen

Anoniem2

Vraag

Hoi , \r\n\r\nIk draai sinds kort onder windows 7 en ik heb avg als virus bescherming en nu heb ik meer dan 500 virussen in mijn pc staan en avg kan ze niet verwijderen en een andere kan ik er niet op zetten want als ik naar een website wil gaan om een virus beschermer te downloaden kan hij die pagina niet weer geven ( en dat heb ik alleen bij dat soort pagina\'\'s) voor de rest kan ik gewoon internet op , ook heeft ie mijn systeemherstel verwijderd dus ik kan ook niet terug gaan in de tijd.\r\nWat kan ik hier nu aan doen ??\r\n\r\n\r\nGroetjes karin
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Als het echt meer dan 500 virussen zijn, zou ik voor een schone installatie gaan.\nIs echter nog een topic ([url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=60652[/url]) waarin staat dat AVG momenteel erg \"enthousiast\" is met meldingen.\nWat je nog zou kunnen proberen is om bij vrienden/kennissen een virusprogramma te downloaden en die via usb op jouw pc te zetten en dan installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...