Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Delen Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb een wii remote en wil die nu via bluetooth verbinden aan de pc om zo bepaalde programma\'s te besturen. alles gaat goed totdat het bluetooth programma (bluesoleil 2.6.0.8) de melding geeft dat ik een sleutel moet invoeren. welke sleutel moet ik gebruiken? of welk ander programma wordt aangeraden door jullie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 de WR werkt toch via IF? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=DennisD;495616]de WR werkt toch via IF?[/QUOTE]\r\n\r\nDe techniek die je beweging detecteert wel. De connectie naar de wii uiteraard niet, dan zou je je WR constant op de wii moeten richten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb daar ook ooit iets over opgezocht op youtube valt veel te vinden daar over,\r\nik dacht dat aan de zijkant van de wii remote iets staat\r\n\r\nmaar ik deed het steeds via bluetooth-apparaten (bij mij in het configuratiescherm) dan apparaten toevoegen, aanvinken \"mijn apparaat is ingeschakeld voor detectie\" endan op volgende drukken bij de wii remote op 1 en 2 tegelijk drukken en wachten, dat komt er bij gevonden apparaten iets te staan van muis of toetsenbord volgenden en klaar, je bent verbonden.\r\n\r\nmvg, Bullebak Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Die sleutel waar om wordt gevraagd is om beide Blue Tooth apparaten met elkaar te \"pairen\", aan elkaar voor te stellen zeg maar.\nDie sleutel mag je zelf verzinnen, als je maar op beide dezelfde ingeeft wanneer erom wordt gevraagd.\nHet kan zijn dat de WII Remote een vaste sleutel heeft, dat zul je dan in zijn handleiding moeten opzoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen