Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Delen Geplaatst: 9 november 2009 Geachte Forum,\r\n\r\n\r\n ik heb een Asus laptop van nog geen 2 jaar oud.\r\n hij start op zonder bureauscherm dus niet goed, dan doe ik het opnieuw met taakbeheer maar dan start hij nog niet helemaal compleet op zo als het hoort.\r\n Het cpu gebruik is ook lager als normaal en het fysiek geheugen blijft ook ver onder de normen. maar ik krijg ook naar een minuut of 20 de melding \r\nAsus live update werkt niet meer, mischien is dat het hele probleem met het opstarten van me laptop. ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik krijg het echt niet voor elkaar.\r\n\r\n\r\n avast vriendelijk dank voor de hulp!\r\n\r\n\r\n groet van Herman, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 nee nog niet geprobeerd, hoe moet je dat precies doen?\r\n ik heb windows vista home.\r\n maar als je Asus live update verwijderd kan dat geen kwaad?\r\n en waar kan ik hem helemaal verwijderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=herman047;495579]nee nog niet geprobeerd, hoe moet je dat precies doen?\r\n ik heb windows vista home.\r\n maar als je Asus live update verwijderd kan dat geen kwaad?\r\n en waar kan ik hem helemaal verwijderen?[/QUOTE]\r\n\r\nTik eens bij \'uitvoer\' het commando MSCONFIG en druk op enter.\r\nIn het tabblad \'opstarten\' zoek je dan naar Asus Live Update en haal je het vinkje er voor weg.\r\nStart opnieuw op en kijk eens of het dan goed gaat.\r\nZo ja, ga dan via het configuratiescherm naar \'software\' en haal daar dat programma weg.\r\nJe hebt het programma niet echt nodig, dus zal je geen problemen ondervinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2009 ik heb asus live update verwijderd , maar hij start nog gewoon het zefde op als toen ik asus live update erop had staan, dus hij start op zonder het bureauscherm en het cpu gebruik en geheugen blijft laag. ik weet echt niet wat ik eraan kan doen.\r\n\r\n\r\n groet Herman, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2009 Dan proberen systeemherstel te starten, en een herstelpunt van voor het probleem proberen ALS die er zijn:\r\n\r\nIn een \"[I]Start - Uitvoeren[/I]\" boxje type je \r\n%SystemRoot%\\system32\\restore\\rstrui.exe Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 Hallo Erik,\r\n\r\n\r\n ik krijg de melding dat hij dat bestand niet kan vinden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 ik kan wel een systeemherstel doen maar ik weet niet meer wanneer deze problemen zijn begonnen . heeft dat dan ook te maken met een herstelpunt maken? nu zeg me vrouw dat deze problemen zijn begonnen medio augustus, kan ik dat nog vinden en hoe en waar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 Herstelpunt maken hoeft niet, dat is om een \"snapshot\" te hebben wat je later dan terug kan zetten.\r\n\r\nWat jij nodig hebt is een oud herstelpunt van midden augustus dus, maar.... dat is wel een tijdje terug. En of je dan in één keer vanuit je herinnering e juiste kiest, is de vraag.\r\nBeter dan eentje van vóór augustug proberen. \r\nLukt dat niet, dan weer terug naar vandaag, die keus is er dan ook.\r\n\r\nIn dat venster van systeemherstel kan je toch kiezen voor \"[I]Een eerdere status van deze computer herstellen[/I]\" ? Daar voor kiezend krijg je een overzicht van de in het verleden gemaakte herstelpunten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 ik kreeg steeds de melding dat asus live update niet meer werkte\r\n\r\nNa heel lang zoeken heb ik hier de oplossing gevonden\r\n\r\n[url]http://support.asus.com/download/download.aspx?modelname=LiveUpdate&SLanguage=en-us[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen