Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Delen Geplaatst: 8 november 2009 Dag allemaal, \r\n\r\n\r\nAls een leergierige maar geen professional wil ik graag weten hoe je een bestaande site kunt aanpassen? De site is door iemand anders gemaakt, maar deze persoon woont al een tijd in Barcelona. \r\nDe site werkt met inlognamen en ik heb de beheerders inlognaam gekregen. Ik kan alle voorgrond informatie aanpassen, maar ik kan bijvoorbeeld de welkomst tekst, plaatjes bij de groepen ed niet aanpassen.. Nu heb ik proberen te zoeken op internet, maar krijg niet iets duidelijks gevonden. Weet iemand misschien hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch beheer heb over de héle pagina? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Daarvoor heb je FTP-toegang nodig. Je kunt dan de bronbestanden naar je computer downloaden. Aldaar aanpassen. En vervolgens terugplaatsen in de website.\n\nAangezien je aangeeft dat de site met browsergestuurde mogelijkheden werkt om \'m aan te passen, heb je hoogstwaarschijnlijk ook kennis van HTML, CSS en iets als PHP nodig om aan te kunnen passen wat je nu niet kunt aanpassen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb inderdaad een FTP programma gedownload en geprobeerd om contact te maken met de site. Helaas krijg ik geen contact met de site via SmartFTP Client... Ze vragen ook om een wachtwoord en inlognaam, maar wanneer ik mijn beheerderscodes invoer, dan werken deze niet. Ik heb ook geprobeerd om dit anoniem te doen, maar werkt ook niet..\r\nDe handleiding op SmartFTP heb ik al geraadpleegd, maar zonder resultaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=Jorinde;495570]Ik heb inderdaad een FTP programma gedownload en geprobeerd om contact te maken met de site. Helaas krijg ik geen contact met de site via SmartFTP Client... Ze vragen ook om een wachtwoord en inlognaam, maar wanneer ik mijn beheerderscodes invoer, dan werken deze niet. Ik heb ook geprobeerd om dit anoniem te doen, maar werkt ook niet..\r\nDe handleiding op SmartFTP heb ik al geraadpleegd, maar zonder resultaat.[/QUOTE]\r\n\r\nJe hebt [B]ook[/B] de daarbijhorende inlognaam en wachtwoord nodig, die hoogstwaarschijnlijk afwijken van de beheerderscodes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen