Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Delen Geplaatst: 8 november 2009 Hi forum,\r\n\r\nheb net met veel interresse het artikel gelezen over Gratis Windows 7 (november nummer).\r\n\r\nBij het installeren word vermeld dat men ervan uitgaat dat er al een lege partitie is, om daarop Windows 7 te installeren.\r\n\r\nIk heb al een C en D schijf, met op C Windows XP. Als ik op mijn D schijf genoeg ruimte vrijmaak en daar Windows 7 installeer, blijft dan Windows XP intact op mijn C schijf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Als je Win7 op je D zet, dan blijft XP op de C inderdaad gewoon staan.\n\nHou er wel rekening mee dat de [B]volledige[/B] D-schijf wordt gewist op het moment dat je Win7 daarop installeert. \"Genoeg ruimte vrijmaken\" komt dus neer op dat je alles van de D af gaat halen. En als jij het niet doet, doet het installatieprogramma van Win7 het wel voor je. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 aha ok, dank je, dat is erg belangrijk om te weten aangezien ik alle spellen daarop heb staan (:\n\nOntstaat er geen conflict tussen de 2 verschillende besturingsprogramma\'s? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Nee. Je bent niet de eerste die XP en Win7 naast elkaar op één computer heeft staan. Dat gaat gewoon goed.\n\nDe installatie van Win7 zal een keuzemenu toevoegen om tijdens het opstarten voor XP of Win7 te kunnen kiezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Ok bedankt voor de antwoorden (: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen