Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 Hoi allemaal\r\n\r\nmijn geluid op mijn computer is nu al een tijdje stuk en dit irriteert me mateloos. \r\nIk heb van alles geprobeerd kwa nieuwe software hardware updates etc. \r\nDe melding is dat : Multimedia-audiocontroller niet goed geconfigureerd is. \r\nik heb een Realtek AC\'97. Als ik nieuwe hardware voor Realtek AC, 97 installeer valt mijn computer uit en krijg ik de melding dat windows is hersteld van een ernstige fout. \r\nDit gebeurt elke poging.\r\n\r\nKan iemand mij helpen :o????\r\n\r\nAlvast Bedankt!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 probeer eens een driverscanner en kijk dan eens wat die doet of zegt, meestal kunnen trial versies 1 driver instaleren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Hoi,\r\nIk heb hetzelfde probleem gehad en heb nu de juiste driver.\r\nWilde hem hier bijvoegen maar dat lukt niet.Wil hem wel naar je toesturen.\r\n\r\nGroet, Kees Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 probeer eens driver max en download vanaf daar de nieuwste driver\nDrivermax scant je pc automatisch aan hardware, je hoeft alleen maar aan te klikken welke driver je wil\n\n(Of met drivermax agent voor driver updates zoeken)) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 welk moederbord heb je ?? merk + nummer graag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen