Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 Beste mensen,\r\n\r\nIk heb playstation 3 slim gekocht, en nu wil ik verbinding maken met internet, dus ik ga naar confuguratie, en instel ik alles en dan kan ik scannen, dus ik scan en er komt 1 beschikbare draadloos internet verbinding te voor schijn, die van ons is volgensmij.\r\nDus ik selecteer die en dan vraagt hij een wachtwoord. Ik heb onder de modem gekeken (er zijn 2 doosjes 1e is van netgear andere weet ik niet en aan de ene zit zo\'n draadloos scan ding aan die van netgear) er stond ssid:.... wachtwoord:.... kanaal:.... en ergens staan nog meer code\'s serial staat er bij enz... ik heb wachtwoord geprobeert op die gevonde draadloos verbinding en werkte, niet ik heb handmatig geprobeert door ssid die onder dat netgear doosje stond maar werkte ook niet\r\nIk weet niet wat ik moet doen, ik heb ook geen cd. en ook geen reset knopje.\r\ngraag zo snel mogelijk hulp\r\n\r\n\r\n\r\nGroetjes tjeckit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 soms is de resetknop wat verborgen en alleen met een paperclip te bedienen dus kijk eens of er geen klein gaatje zit ergens.\ndan heb je het standaard ww terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Bedankt, ik heb die hele netgear doosje onderste bove gezocht, maar wat zal mijn standaard naam en wachtwoord zijn, is dat de ssid en de wachtwoord dat onder de router staat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 [QUOTE=tjeckit;495262]is dat de ssid en de wachtwoord dat onder de router staat?[/QUOTE]\r\nWat gebeurde er toen je dat probeerde? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Lukte :)\r\nIk starte browser en hij vroeg SSID code en ik voerde dat in (stond onder doosje) en verder en klaar wanta wachtwoord word naar standaard gezet.\r\n\r\nBedankt allemaal groetjes tjeckit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 De naam van het netwerk (SSID) dat je tevoorschijn zag komen moet hetzelfde zijn als de SSID die op de sticker onder op je router staat. Als deze anders is gebruikt de router mogelijk een gewijzigd SSID of is het gevonden netwerk niet dat van jullie. Je kunt dat eenvoudig controleren door de stekker van de router er uit te halen zodat hij uit staat. Wanneer je nu nog steeds dat netwerk vindt is het niet van jullie, als het nu weg is is het wel van jullie maar met een aangepaste SSID. Je zult dan het juiste wachtwoord moeten achterhalen om verbinding te kunnen maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen