Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 Ik heb al een paar keer opstart problemen en verbindgsproblemen gehad.\r\nIk denk dat het aan de router ligt.\r\nMoet ik deze ook installeren op Windows 7?\r\nEminent EM4420 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Routers staan los van het besturingssysteem. Die kun je niet eens installeren onder Windows.\n\nWat je zou kunnen proberen is IPv6 uitschakelen in de eigenschappen van de netwerkadapter. IPv4 laat je uiteraard ingeschakeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 IPv6 uitgeschakeld, hopen dat het probleem nu over is.\r\nVeroorzaakt deze het probleem, omdat Ziggo nog geen IPv6 netwerkt heeft? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Het komt wel eens voor dat die dit soort problemen veroorzaakt. Of dat bij jou het geval is weet ik natuurlijk niet, maar uitschakelen kan (voorlopig) geen kwaad; inderdaad omdat Ziggo nog geen IPv6 ondersteuning biedt. Daarnaast biedt je router die ondersteuning waarschijnlijk ook niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Helaas vanmorgen hetzelfde probleem.\r\nOpnieuw opstarten en hij werkte wel.\r\nIemand een idee waarom dat is of waar het aan kan liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Klopt het dat ik 2 netwerken zie?\r\nIk heb maar 1 router.\r\nZie foto. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 Helaas, vandaag deed hij het weer.\r\nNa opnieuw opstarten werkt hij perfect.\r\nSoms doet hij het wel meteen.\r\nIemand nog een idee voor mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2009 Ik heb de Eminent EM4420 en Windows 7 Prmium.\r\nKan het aan deze router liggen?\r\nSoms doet hij het wel meteen, zoals vandaag, en soms moet ik opnieuw opstarten.\r\nWelke router adviseer je dan en moet ik dan eerst iets aanpassen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 Hoelang heb je de router al???? ik heb ook eens problemen gehad met @Home (nu Ziggo) i.c.m. een linksys router volgens mij heb ik een bridge gemaakt en toen werkte het wel.\n\nKan het ook niet meer nazien zit nu bij XS4All en heb een andere wireless router.\n\nProbeer eens je router terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, volgens mensen op het ziggo forum moet het plug and play zijn.\n\n[url]http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14386[/url] en [url]http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1314&pid=6168[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2009 Bedankt voor alle reacties.\r\nIk heb het probleem gevonden, het wordt door de decoder Humax 5050C veroorzaakt.\r\nIk merkte het als volgt, als de decoder uit is gaat alles goed en als hij aan is niet.\r\nDe decoder eraf gekoppeld en nu gaat het goed.\r\nNu nog uitzoeken waarom de Humax dit probleem veroorzaakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2009 Mogelijk een duplicaat ip-adres? Staat de Humax ingesteld om een ip-adres te ontvangen via DHCP of staat deze fixed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Ik kan het adres zelf aanpassen in de Humax.\r\nHij heeft het wel gedaan, maar in oktober, toen nog Vista, kon ik ook al niet meer communiseren met de Humax. \r\nHeb je een tip voor het juiste adres wat ik hem kan geven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Het simpelste is via automatisch via DHCP, dan heb je de minste kans op conflicten. Anders een vast adres in het subnet van je netwerk, maar buiten de range van je DHCP-server. Let er op dat het ip-adres niet twee keer voorkomt binnen je netwerk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen