Ga naar inhoud

Inbouw videokaart drivers/onboardkaart

Aanbevolen berichten

Voor een kennis is een game-pc samengesteld en geleverd.\n4Launch heeft hem geassembleerd.\nDaarna heb ik de installatie van het OS gedaan en het werkt.\nNu vraag ik me echter af...\nDit is het moederbord: Gigabyte GA-P55M-UD2 iP55, SATA2 RAID, GLAN\n[QUOTE][LIST]\n[*]Micro ATX\n[*]Socket 1156\n[*]Chipset: Intel P55\n[*]Geluid: 8-kanaals (Realtek ALC888B)\n[*]4x PC8500/10666/12800/14928/16800 DDR3 SDRAM (Max. 16GB)\n[*]1x PCI Express 2.0 x16 slot\n[*]1x PCI Express 2.0 x16 slot (x4 link)\n[*]2x PCI slot\n[*]1x IDE Ultra DMA 133\n[*]1 x Floppy disk drive connector\n[*]8x SATA2 met RAID\n[*]1x 1000Mbit LAN\n[*]1x S/PDIF coaxiale geluidsuitgang\n[*]1x S/PDIF optische geluidsuitgang\n[*]2x Firewire\n[*]14x USB2.0\n[*]Crossfire-ready[/LIST][/QUOTE]\nZit daar nu wel of geen videokaart op... (technische gegevens word ik geen wijs uit)\nZo ja... dan is mijn volgende vraag, moet je die uitschakelen in de BIOS om de losse videokaart aan te spreken?\n.. en vraag 2:\nEr is een CD meegeleverd voor het moederbord, daarop staan drivers en nutteloze programma\'s die ik niet wil installeren, moet ik hem toch runnen ivm de drivers?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...