Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 Wie kan me helpen ????\r\nIk heb een GRAPHIC CARD GEFORCE9800\r\n PC INBOUW CASE\r\n WIN 7 64 BIT EXEMPLAAR\r\n----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb nodig-High end pc-gaming Quad ????? of Dual core ?????\r\nBudget zo goedkoop mogelijk-maar toch genoeg power om in de toekomst mee te kunnen\r\nMobo+ processer-liefst Amd\r\nKoeling+voeding\r\n4 GIG RAM\r\n1HD-500giga\r\n-waar kan ik dit best aanschaffen\r\nVele dank voor de tips en Hulp\r\nfrank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Geef even aan hoeveel euro\'s je er in totaal aan wilt uitgeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Die 9800 videokaart is niet krachtig genoeg om in de toekomst mee vooruit te kunnen, dus die moet je ook nieuw, als je up-to-date wilt zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Voor een high end gaming pc zou ik gaan voor quad core. Tegenwoordig worden met de meeste games dual core ondersteund, maar dat zal snel veranderen. En quad cores werken met hoge games wel prettiger. Als je dan voor een AMD processor gaat, kies dan wel een Phenom. \n\nEn ik zou alles bestellen bij alternate.nl\nEcht een goeie webwinkel\nHeeft een heel uitgebreid assoirtiment\nEn bij mijn bestelling was het de volgende dag al in huis\n\nSucces met samenstellen\nEn je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [QUOTE=erik11;495331]Voor een high end gaming pc zou ik gaan voor quad core. Tegenwoordig worden met de meeste games dual core ondersteund, maar dat zal snel veranderen. En quad cores werken met hoge games wel prettiger. Als je dan voor een AMD processor gaat, kies dan wel een Phenom. \r\n\r\nEn ik zou alles bestellen bij alternate.nl\r\nEcht een goeie webwinkel\r\nHeeft een heel uitgebreid assoirtiment\r\nEn bij mijn bestelling was het de volgende dag al in huis\r\n\r\nSucces met samenstellen\r\nEn je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo bedankt\r\nKun je een vb config samenstellen\r\ngrtz db Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [QUOTE=erik11;495331]En je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt.[/QUOTE]\r\nOnzin. Er is hier op het forum tenminste één persoon die je beter kan adviseren dan de gemiddelde computerwinkel.\r\n\r\n\r\n[QUOTE]Hallo bedankt\r\nKun je een vb config samenstellen\r\ngrtz db [/QUOTE]\r\nEr werd gevraagd hoeveel geld je eraan zou willen besteden. Is redelijk essentieel om tot een samenstelling te komen. Ik kan er wel een verzinnen die je 2000 euro gaat kosten, maar daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Ik heb een goeie gaming pc al voor 300 euro, zonder monitor, muis toestenbord enz..\nIk wil wel een pc voor je samenstellen, maar wat is je budget? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [QUOTE=obi-wan-kenobi;495402]Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games.[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil assins creed 2 vollebak op high end\r\n300 EURO lijkt me erg goedkoop, maar als dat lukt waarom niet dan ???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [QUOTE=obi-wan-kenobi;495402]Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games.[/QUOTE]\r\n\r\nAssisns creed 2 en GTA4 volle bak, maar deze draai ik nu al op high end op 2 dual cores\r\n4 gig ram en nvidea 9800 en 8800\r\n\r\n300 euro lijkt me fantasties, kan je daar echt een goede game pc mee samenstellen:o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Als je windows, een monitor, toetsenbord en muis al hebt, is 600 euro denk ik dichterbij een mooie computer. 300 euro dan heb je misschien net een low-budget internetcomputer.\n\nIk heb het even geprobeert, 380 euro zonder windows voor een spelcomputer, en dan heb ik toch wel belangrijke dingen laten zitten. Dan heb je een radeon 4670 videokaart, 2gb geheugen, 320gb harde schijf en een triple-core athlon processor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 nee is geen low budget internet computer hoor\nGewoon de \"goedkopere\" onderdelen genomen\n\nIn plaats van een asus mobo een asrock genomen\nMaar de echte de veel eisende spellen zou ik denk ik niet kunnen draaien.\n\nEn oja, ik had windows gedownload (hihi :) Dus dat scheelt ook weer in de prijs Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [quote=frankdubbe;495186]Wie kan me helpen ????\nIk heb een GRAPHIC CARD GEFORCE9800\n PC INBOUW CASE\n WIN 7 64 BIT EXEMPLAAR\n----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\n[U][B]Heb nodig-High end pc-gaming[/B][/U] Quad ????? of Dual core ?????\nBudget zo goedkoop mogelijk-maar toch genoeg power om in de toekomst mee te kunnen\nMobo+ processer-liefst Amd\nKoeling+voeding\n4 GIG RAM\n1HD-500giga\n-waar kan ik dit best aanschaffen\nVele dank voor de tips en Hulp\nfrank[/quote]\n\nDan moet je niet de budgetonderdelen gaan kopen, de veeleisende spellen moeten er dus wel op kunnen draaien. En dan moet je meer dan 300 euro gaan uitgeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=Arrim;495516]Dan moet je niet de budgetonderdelen gaan kopen, de veeleisende spellen moeten er dus wel op kunnen draaien. En dan moet je meer dan 300 euro gaan uitgeven.[/QUOTE]\r\n\r\nKunt U me een deftige Config geven??\r\nveel dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=frankdubbe;495549]Kunt U me een deftige Config geven??\r\nveel dank[/QUOTE]\r\n\r\nWordt het nu eerst niet eens tijd om ZELF een maximaal bedrag te noemen :confused:\r\nAan de hand van dat maximale bedrag kunnen de mensen hier dan iets samenstellen wat je maximaal voor dat bedrag kan krijgen. Maar let wel, je krijgt GEEN High-End pc voor € 400,- !!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=qpc;495587]Wordt het nu eerst niet eens tijd om ZELF een maximaal bedrag te noemen :confused:\r\nAan de hand van dat maximale bedrag kunnen de mensen hier dan iets samenstellen wat je maximaal voor dat bedrag kan krijgen. Maar let wel, je krijgt GEEN High-End pc voor € 400,- !!!!!!![/QUOTE]\r\n\r\n\r\n 750 euro dan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Bijvoorbeeld: [url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/73070[/url]\r\n\r\nMisschien nog wat kleine aanpassingen, maar dit is al wat leuks. Met 60 euro extra heb je een goede directX 11 videokaart, een radeon 5850. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen