Ga naar inhoud

Pc Samenstellen- heb al enkele onderdelen

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen ????\r\nIk heb een GRAPHIC CARD GEFORCE9800\r\n PC INBOUW CASE\r\n WIN 7 64 BIT EXEMPLAAR\r\n----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nHeb nodig-High end pc-gaming Quad ????? of Dual core ?????\r\nBudget zo goedkoop mogelijk-maar toch genoeg power om in de toekomst mee te kunnen\r\nMobo+ processer-liefst Amd\r\nKoeling+voeding\r\n4 GIG RAM\r\n1HD-500giga\r\n-waar kan ik dit best aanschaffen\r\nVele dank voor de tips en Hulp\r\nfrank
Link naar reactie
Voor een high end gaming pc zou ik gaan voor quad core. Tegenwoordig worden met de meeste games dual core ondersteund, maar dat zal snel veranderen. En quad cores werken met hoge games wel prettiger. Als je dan voor een AMD processor gaat, kies dan wel een Phenom. \n\nEn ik zou alles bestellen bij alternate.nl\nEcht een goeie webwinkel\nHeeft een heel uitgebreid assoirtiment\nEn bij mijn bestelling was het de volgende dag al in huis\n\nSucces met samenstellen\nEn je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt.
Link naar reactie
[QUOTE=erik11;495331]Voor een high end gaming pc zou ik gaan voor quad core. Tegenwoordig worden met de meeste games dual core ondersteund, maar dat zal snel veranderen. En quad cores werken met hoge games wel prettiger. Als je dan voor een AMD processor gaat, kies dan wel een Phenom. \r\n\r\nEn ik zou alles bestellen bij alternate.nl\r\nEcht een goeie webwinkel\r\nHeeft een heel uitgebreid assoirtiment\r\nEn bij mijn bestelling was het de volgende dag al in huis\r\n\r\nSucces met samenstellen\r\nEn je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo bedankt\r\nKun je een vb config samenstellen\r\ngrtz db
Link naar reactie
[QUOTE=erik11;495331]En je zou altijd ook nog even naar een winkel kunnen gaan, die zouden je nog beter kunnen adviseren dan als je iets op internet koopt.[/QUOTE]\r\nOnzin. Er is hier op het forum tenminste één persoon die je beter kan adviseren dan de gemiddelde computerwinkel.\r\n\r\n\r\n[QUOTE]Hallo bedankt\r\nKun je een vb config samenstellen\r\ngrtz db [/QUOTE]\r\nEr werd gevraagd hoeveel geld je eraan zou willen besteden. Is redelijk essentieel om tot een samenstelling te komen. Ik kan er wel een verzinnen die je 2000 euro gaat kosten, maar daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten ;)
Link naar reactie
Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;495402]Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games.[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil assins creed 2 vollebak op high end\r\n300 EURO lijkt me erg goedkoop, maar als dat lukt waarom niet dan ????
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;495402]Precies, je kunt nog alle kanten op als je geen budget opgeeft ... Als geld niet uitmaakt, geef dan tenminste op welke games je van plan bent om te gaan draaien op de nieuwe PC en op wat voor scherm(resolutie). Dan kunnen we in ieder geval iets verzinnen wat daaraan voldoet en evt. met nog een redelijke marge voor toekomstige games.[/QUOTE]\r\n\r\nAssisns creed 2 en GTA4 volle bak, maar deze draai ik nu al op high end op 2 dual cores\r\n4 gig ram en nvidea 9800 en 8800\r\n\r\n300 euro lijkt me fantasties, kan je daar echt een goede game pc mee samenstellen:o
Link naar reactie
Als je windows, een monitor, toetsenbord en muis al hebt, is 600 euro denk ik dichterbij een mooie computer. 300 euro dan heb je misschien net een low-budget internetcomputer.\n\nIk heb het even geprobeert, 380 euro zonder windows voor een spelcomputer, en dan heb ik toch wel belangrijke dingen laten zitten. Dan heb je een radeon 4670 videokaart, 2gb geheugen, 320gb harde schijf en een triple-core athlon processor.
Link naar reactie
[quote=frankdubbe;495186]Wie kan me helpen ????\nIk heb een GRAPHIC CARD GEFORCE9800\n PC INBOUW CASE\n WIN 7 64 BIT EXEMPLAAR\n----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\n[U][B]Heb nodig-High end pc-gaming[/B][/U] Quad ????? of Dual core ?????\nBudget zo goedkoop mogelijk-maar toch genoeg power om in de toekomst mee te kunnen\nMobo+ processer-liefst Amd\nKoeling+voeding\n4 GIG RAM\n1HD-500giga\n-waar kan ik dit best aanschaffen\nVele dank voor de tips en Hulp\nfrank[/quote]\n\nDan moet je niet de budgetonderdelen gaan kopen, de veeleisende spellen moeten er dus wel op kunnen draaien. En dan moet je meer dan 300 euro gaan uitgeven.
Link naar reactie
[QUOTE=frankdubbe;495549]Kunt U me een deftige Config geven??\r\nveel dank[/QUOTE]\r\n\r\nWordt het nu eerst niet eens tijd om ZELF een maximaal bedrag te noemen :confused:\r\nAan de hand van dat maximale bedrag kunnen de mensen hier dan iets samenstellen wat je maximaal voor dat bedrag kan krijgen. Maar let wel, je krijgt GEEN High-End pc voor € 400,- !!!!!!!
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;495587]Wordt het nu eerst niet eens tijd om ZELF een maximaal bedrag te noemen :confused:\r\nAan de hand van dat maximale bedrag kunnen de mensen hier dan iets samenstellen wat je maximaal voor dat bedrag kan krijgen. Maar let wel, je krijgt GEEN High-End pc voor € 400,- !!!!!!![/QUOTE]\r\n\r\n\r\n 750 euro dan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...