Ga naar inhoud

Beeldscherm: Refresh sloom, Valt uit.

Aanbevolen berichten

1.[CENTER]Mijn beeldscherm valt na een tijdje uit. Dan krijg ik hetzelfde als je je computer uit hebt en je beeldscherm aan doet. Mijn pc draait ondertussen vrolijk door, (als je youtube luistert hoor je dat gewoon verder) en bijv m\'n muis doet \'t ook nog gewoon.\r\n[/CENTER]\r\n\r\nAls ik hem dan herstart (PC) dan doet hij het gewoon weer.\r\n\r\n2.Mijn beeldscherm is ook heel sloom bezig, of mischien mijn pc. Hij was eerst veel sneller.\r\n\r\nAls ik ga filmen met hypercam 2, gaat hij het opeens weer snel.\r\n\r\n3.Vroeger kreeg ik wel eens \"The Matrix\" op me scherm, daar bedoel ik mee: groene strepen door het scherm en vooral bij filmpjes. Nadat ik flashplayer had, deed hij het weer. Maar nu krijg ik een ander rare fout, het plaatje van me monitor dan staat op me site: [url]www.freewebs.com/counterstrikeownage[/url] (sorry voor de lange url :P)\r\n\r\nAlvast bedankt :D
Link naar reactie
GPU? Ik kan wel m\'n [B]Hard Disk[/B] meten en die is [B]31graden[/B]. Ik kreeg vandaag het [B]blauwe scherm[/B] (blue screen of death) en zei dat het kwam [B]door[/B] de [B]file:[/B] [B]ati2dvag[/B]. Ik had onlangs m\'n pc gecheckt met [B]HitmanPro[/B] maar die vond [B]geen virus.[/B]\n\nMischien nog wel belangrijk: Mijn [B]CPU-Usage[/B] zit heel snel op de [B]100%[/B], (als ik Windows Task Manager open doe schiet hij meteen alweer op 87%, bij een spel altijd op 100%).\n\nWat zou ik doen?
Link naar reactie
Bij een spel is het normaal dat de CPU op 100% zit. Je wil de beste prestaties in het spel, toch?\n\nDoe verder de ATI drivers eens deinstalleren en haal de nieuwste versie op van de website van ATI en installer die. Als dat niet helpt weer er van af halen en eens verder gaan op de Windows-drivers\n\nLijkt er inderdaad op dat je videokaart niet meer helemaal goed is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...