Ga naar inhoud

Zynga Mafia Wars / Clock Timer

Aanbevolen berichten

Zynga Mafia Wars ( MW) / Hallo een aantal weken geleden ben ik met het spel MW op Tagged begonnen !!\r\nHet probleem is dat ik GEEN ( Timer Klok) heb voor inkomsten cash flow.\r\nNu heb ik van allz geprobeerd / JAVA update / Adobe flash update / ( Web Browser ) invoegtoepassingen beheren / windows update netframework / en andere mogelijke updates te zijn.\r\nOok andere explores gebruikt zoals ( met Java ondersteuning ) Netscape / Mozilla firefox en GoogleChrome..maar ook dat heefd nixz geholpen.( ook website gecontroleerd )\r\nHet vreemde is wel dat een vriend bij mij inlogt het spel MW wel een timer clock heefd.......HUH JA ?!!!!!!!\r\nZelfs zo gedaan ..2 verschillende internet explores aangemaakt , allebij ingelogd Tagged MW..hij heefd wel timer en ik NIET........................!!!!\r\nDit is toch te KROM voor woorden of niet ....??\r\n\r\nPLEASE HELP voor een mogelijk oplossing.\r\n\r\nGR.Jerome ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Jerome44;495114]Zynga Mafia Wars ( MW) / Hallo een aantal weken geleden ben ik met het spel MW op Tagged begonnen !!\r\nHet probleem is dat ik GEEN ( Timer Klok) heb voor inkomsten cash flow.\r\nNu heb ik van allz geprobeerd / JAVA update / Adobe flash update / ( Web Browser ) invoegtoepassingen beheren / windows update netframework / en andere mogelijke updates te zijn.\r\nOok andere explores gebruikt zoals ( met Java ondersteuning ) Netscape / Mozilla firefox en GoogleChrome..maar ook dat heefd nixz geholpen.( ook website gecontroleerd )\r\nHet vreemde is wel dat een vriend bij mij inlogt het spel MW wel een timer clock heefd.......HUH JA ?!!!!!!!\r\nZelfs zo gedaan ..2 verschillende internet explores aangemaakt , allebij ingelogd Tagged MW..hij heefd wel timer en ik NIET........................!!!!\r\nDit is toch te KROM voor woorden of niet ....??\r\n\r\nPLEASE HELP voor een mogelijk oplossing.\r\n\r\nGR.Jerome ;)[/QUOTE]\r\n\r\nIs een fout in het spel, ik heb wel een klok, maar die telt op met een min-teken er voor...... Maak maar eens een nieuw account aan via FACEBOOK en speel het daar maar eens, daar werkt het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...