Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 hallo, \r\n\r\nik heb een probleem met mijn muis. om onverklaarbare reden vliegt de muis soms van de ene kant van het scherm naar de andere kant, zonder dat hij aangeraakt wordt. ik heb het met een andere muis en muismat gebruikt ( ook nog zonder) maar hij blijft het doen. \r\n\r\nis er iemand die weet wat dit is en wat ik er aan moet doen\r\n\r\ngroeten, \r\ndaffie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Laat even weten of het bijvoorbeeld een draadloze muis is. Er zijn heel veel oorzaken voor o,a, de magnetron en niet te vergeten ons trouwe mobieltje dat te dicht bij de ontvanger ligt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Rijd er dan een brommer langs, of een of ander gemotoriseerde voertuig, (die kunnen namelijk storen d.m.v de bougies) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Batterij mischien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Ik heb dit probleem ook gehad. Dit probleem komt door de ondergrond en de ontvanger van de muis. Is de onder grond van hout, dan reageert de muis op de houtnerf. Leg er dan een muismat onder, maar het liefst in een effen kleur. (zwart werkt het best) Zo raakt de muis niet gedesoriënteerd. En een nieuwe muis kopen kan ook werken (de draad kan gebroken zijn).\n\nOm het probleem te verhelpen: Nieuwe muismat en oogje van de muis schoonmaken.\nwerkt dit niet?!?> Zoek een oude muis, met een balletje, hier heb je dit probleem nooit, of koop een nieuwe muis, want dan is je draad gewoon kapot..\n\n\nIk weet dat hij dat al heeft gezegd maar das toch écht hetgene wat helpt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Ook de drivers even opnieuw installeren wil wel eens helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 de laser of het balletje werkt niet goed kweet niet wat voor muis boeit mij ook niet maar maak is een keer schoon door m open temaken heb ik zo vaak gedaan maar niets vochtigs gebruike anders werkt er 1 ding of meerderen dingen niet meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2009 ik heb al een nieuwe muis gekocht en daar deed hij het ook bij. \r\nhet is trouwens een muis met draad. \r\nik zit ook een flink eind van de weg af dus het kan ook geen auto of brommer zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2009 Dus.....het probleem zit-em in iets anders!\r\nAl eens naar gekeken of alle drivers (USB, muis etc) goed geinstalleerd zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2009 Is dat een laptop of PC ?\nEn welk OS ?\nEn een USB of PS2 poort ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 de drivers zijn allemaal goed. \nhet is een pc met XP en usb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 kijk naar je ondergrond.\r\nkoop een muis mat die voor jou muis geschikt is.\r\n>>LET OP!!! een muis mat heb jij voor ball lezer en opties<<\r\n\r\n(hat ik ook om dat ik op een ijzeren taffel zat tewerken)\r\n\r\n______________________________________________\r\npower by NoeCom [URL=\"http://noecom.game-server.cc\"]http://noecom.game-server.cc[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 Ja als het een optische muis is dan is het vaak kritisch welke ondergrond het best werkt. Als het te gestructureerd is is een minimale verplaatsing (een stoot tegen de tafel, en vrachtauto welke voorbij rijdt) genoeg om een jump te veroorzaken als dat ding niets ligt te doen.\n\nIk werk als jaren met dezelfde optische muis van € 6,00, en deze werkt.... maar alleen als ik een gewoon wit velletje A4 als muismat gebruik.\n[QUOTE=luukermans;495361]Leg er dan een muismat onder, maar het liefst in een effen kleur. (zwart werkt het best) Zo raakt de muis niet gedesoriënteerd. [/QUOTE]\nVoor mij wit dus... Maar iedere effen kleur zal beter werken dan een structuur in de kleur.\n\nEen helemaal glad glimmend effen oppervlak (nieuw hard plastic b.v.) werkt ook niet perfect. Er moet minstens een materiaal patroon zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen