Ga naar inhoud

fysiek geheugen schiet telkens naar 99%

Aanbevolen berichten

Heb het probleem , dat om de paar minuten het fysiek geheugen van mijn laptop naar 99% schiet.\nLaptop doet niets meer , alles staat vast.\nNa +/_ een minuut begint alles weer te werken.\n\nAls ik bij processen van taakbeheer kijk, zie ik geen proces die ervoor verantwoordelijk kan zijn.\nEnige die vreemd doet is Microsoft Windows search protocol host, die van 3Mb naar 30 Mb schiet ,maar dat lijkt me niet het probleem, 30Mb is niet heel veel.\n\nWie kan mij vertellen wat er aan de hand is.\nProbleem doet zich sinds eergisteren voor.\nHeb Vista met 1Gb ram.
Link naar reactie
Heb de laptop al 2 jaar , en tot nu toe deed tie `t altijd goed met die ene Gb ram.\r\nDus opzich lijkt 1Gb bij Vista wel voldoende ,al is meer natuurlijk altijd beter.\r\nEn bij taakbeheer/processen zie ik alleen MW search protocol host van 3Mb naar 30 Mb gaan, rest blijft hetzelfde of wordt zelfs minder.\r\nFirefox gaat zelfs terug van 100Mb/200Mb naar 10Mb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...