Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Delen Geplaatst: 6 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk zoek een oplossing voor het volgende probleem. Wanneer ik een mail beantwoord of doorstuur, en de originele tekst in dat bericht aanpas, dan voegt Outlook steeds een spatie voor en achter de tekst die ik toevoeg toe.\r\nIk heb alle schermen van het Tools -> Options menu en de Help doorlopen, maar kan het niet vinden. Wie weet hoe ik dit aan kan passen?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nSam Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Da\'s standaardgedrag van Word. En aangezien Word ook de editor is die in Outlook gebruikt wordt...\n\nMaar waarom zou je je druk maken om twee extra spaties? De ontvanger zal dit echt niet opvallen.\n\nOverigens hoor je het bericht van iemand anders niet aan te passen; da\'s valsheid in geschrifte ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb Word uitgezet als editor...\r\nReden dat ik de tekst aanpas is dat ik iedere week eenzelfde mail stuur met een bijlage, waarbij ik in de text het weeknummer aanpas. Dan hoef ik dat niet steeds opnieuw te typen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen