Ga naar inhoud

Google Updater.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
[QUOTE=dutch-online;494907][url]http://support.microsoft.com/kb/329936/nl[/url]\r\n\r\nkijk even of er norton op je machine staat.[/QUOTE]\r\n\r\nVoor de duidelijkheid, nee ik heb geen Norton maar avast en Sunbelt, Het gaat ook niet om Outlook maar de Updater van Google.\r\nVerder heb ik Windows XP Sp 3.
Geplaatst:
[QUOTE=dutch-online;494949]haal de google updater er even af , en probeer het opnieuw.[/QUOTE]\r\n\r\nGoogle updater is al helemaal verwijderd en opnieuw gedownload, maar installeren lukt niet.
Geplaatst:
[QUOTE=dutch-online;494960]wat wil je eigenlijk installeren . heeft het met google te maken, of houdt het een andere installatie tegen.[/QUOTE]\r\n\r\nWel Google updater natuurlijk. Als je via Google Pack iets wil downloaden en installeren moet je eerst de updater installeren en dat lukt dus niet.
Geplaatst:
[QUOTE=FooBar;495060]Heb die updater nog nooit nodig gehad om iets van Google te installeren. De meerderheid van de Google-programma\'s is ook los te verkrijgen, zonder updater. Zit je ook niet met die onzin.[/QUOTE]\r\n\r\nWeet ik ook wel, ik vond het alleen makkelijk.
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...