Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Delen Geplaatst: 4 november 2009 Hey,\r\n\r\nIk heb sinds kort win7 (Y) ik was er erg blij mee todat er geen drivers blijken te zijn voor de Netwerk Controller, het gevolg is dat als ik aan het gamen met dat dan mijn internet wegvalt en gelijk overal ben uitgelogged (msn, xfire etc) ong 10 sec later kan ik weer inloggen. Heeft iemand een idee ? ( ik heb windows update al geprobeerd, op de site van asus gekeken en de cd van het moederbord erin gedaan, die zegt dat het geen win7 ondersteund) wel heb ik de chipset drivers kunnen installeeren, maar alsnog doet de netwerkcontroller het niet :confused:\r\n\r\nIk heb een moederbord van Asus, type M2N (AMD), de rest van mijn specs doen er niet toe, ik heb geen overige pci kaart voor netwerk. alles zit onboard, behalve vga\r\n\r\n(ik gebruik gèèn draadloos)\r\n\r\niemand enig idee ??\r\n\r\n[IMG]http://i399.photobucket.com/albums/pp76/knif3r/Pech.png[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 microsoft kan niks vinden, en bij asus had ik al gezocht, zonder resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 Heb jij twee netwerk adapters in je computer zitten?\r\nIk heb praktisch dezelfde hardware, maar geen netwerk controller.\r\nWeet je zeker dat die broadcom adapter er wel thuis hoort?\r\nAnders kun je eens proberen om die weg te gooien.\r\nIkzelf werk trouwens ook met Win7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 dat is een hele slimme! die broadcom is voor draadloos\r\nik ga die er zo even uitslopen! bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 ik heb het gedaan, en alles werkt weer! nu maar hopen dat me netwerk niet meer wegvalt :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen