Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Delen Geplaatst: 4 november 2009 Wie kan mij helpen aan een occassie of nieuwe inverter\r\n[url]http://www.insidemylaptop.com/remove-replace-lcd-screen-inverter-hp-pavilion-dv6000-laptop/[/url]\r\nvele dank\r\nFrank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Zo te zien is er met de inverter van je laptop niets aan de hand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 [QUOTE=Sicko;495122]Zo te zien is er met de inverter van je laptop niets aan de hand.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo\r\nHier meer inlichtingen\r\nIk bezit een Hp pavillion Dv6000\r\nS/N nf7103162\r\nIk heb een defecte Inverter -extern scherm werkt wel !!!!!!!\r\nWie kan me helpen aan een wisselstuk?????\r\nHoeveel gaan de kosten bedragen?????\r\nMail me [email]fxxxxbe@hotmail.com[/email]\r\nVele dank\r\nFrank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2009 Ik zou je emailadres daar niet laten staan, tenminste niet in deze vorm. Tenzij je ook allerlei andere aanbiedingen wil dan alleen voor inverters...\n\nKijk anders eens op pchub.com. Daar verkopen allerlei van dat soort dingen. Heb daar ooit een inverter besteld, maar mocht in mijn geval niet baten. Mogelijk komt dat omdat ik er eerst een verkeerde inverter in heb gezet die meer stuk heeft gemaakt, mogelijk was de geleverde inverter ook niet goed. Persoonlijk gok ik op dat eerste, maar het tweede heb ik natuurlijk nooit met zekerheid kunnen vaststellen.\nHou wel rekening met inklaringskosten voor de douane, omdat betreffende firma niet in de EU maar in Singapore zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [QUOTE=Sicko;495122]Zo te zien is er met de inverter van je laptop niets aan de hand.[/QUOTE]\r\n\r\nNiks aak de hand ???????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 te laat!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Op de foto te zien doet je schermverlichting het nog gewoon. Je kunt een nieuwe inverter gewoon bij HP bestellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen