Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Delen Geplaatst: 3 november 2009 via intel kon ik een scan doen van mijn systeem om drivers te updaten.\r\nna de scan moet ik me registreren en betalen voor de te downloaden drivers.\r\nweet iemand een gratis programma om dit te doen.\r\nje kunt meestal wel de scans doen, maar wil je de drivers daadwerkelijk verkrijgen dan wordt het toch eerst betalen.\r\nwie kan me helpen?\r\ngr\r\njeanne Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2009 Lijkt me heel stug dat dat Intel geweest is. Ik heb nog nooit een goedwerkend \"driver scan programma\" gezien. Je komt steevast op foute, verouderde, of niet bestaande drivers uit. Gewoon uitzoeken wat er in je pc zit, en zelf de drivers bij de fabrikanten van de onderdelen downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2009 Om problemen te voorkomen : \"If it ain\'t broken,don\'t fix it\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 Dit lijkt weer heel erg op zo\'n \"gratis\" programma waar ik de kriebels van krijg omdat er dan weer de nodige shit opgeruimd moet worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen