Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Delen Geplaatst: 3 november 2009 Hallo,\r\n\r\nsinds kort is mijn computer erg traag en piept bij opstarten, laden van programma\'s, films etc het zijn geen moederboord piepjes en komt ook niet bij de moederboord vandaan maar onder de cd/dvd brander. het lijkt steeds erger te worden, heb al systeemherstel gedaan en hielp niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 die piepjes komen uit de systeemluidspreker en die kan maar zo onder de cd/dvd brander zitten.\r\n\r\nhet gaat erom hoeveel piepjes je hoort en of dit lange of korte piepjes zijn. En dan ook nog de volgorde ervan. Zou je dat kunnen aangeven hier? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 het zijn niet zowaar piepjes maar eerder tikjes wanneer er een opdracht word uitgevoerd, zodra de computer niet meer laad ed. stopt het en het gaat als hij bezig is gewoon van : tik, tik , tik ,tik niet in een bepaald ritme op volgorde maar volgt elkaar gewoon op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 Das je schijf denk ik... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 dat vermoedde ik ook al, het is nu (voor even denk ik) gestopt\r\n\r\nwat raden jullie aan om te doen behalve nieuwe interneschijf erin doen?\r\n\r\nen stel dat ik hem moet vervangen, is dat moelijk\r\nik kan RAM opnieuw erin zetten ed. is het lastiger dan dat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 Een interne harde schijf erin zetten is niet moeilijk als je goed kijkt waar en hoe je de stekkers van je oude harde schijf eruit haalt of een foto hiervan maakt hoe het zat (als je er echt geen verstand van hebt) kan je zo de nieuwe erin zetten, of misschien heb je een vriend die er verstand van hebt en dit wilt doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2009 Ok bedankt voor de reacties, ik denk dat ik er wel uit kom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Met deze link kan je zien hoe de gezondheid is van je HDD. Als hij niet groen word dan ou ik zeker je hdd vervangen \r\n\r\n[url]http://www.ntfs.com/disk-monitor.htm[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen