Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Delen Geplaatst: 3 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk ben dit jaar gestart met een ICT opleiding op het Noorderpoort, en moet nu een samenwerkingsopdracht maken over audiovisuele randapperatuur.\r\nHiervoor moet iedereen van ons team een interview houden met iemand die er veel verstand van heeft, mijn deelonderwerp is microfoons... beetje saai ik weet het.\r\n\r\nIk moet dus een aantal vragen beantwoord hebben. Ik begrijp het volledig als er niemand zin heeft dat ik langs je huis kom, dus ik zou het graag online doen.\r\n\r\nAls er iemand enig verstand van microfoons heeft, reageer of mail dan :D.\r\nIk zou het zeer op prijs stellen. E-mail: [email]N1els_b@hotmail.com[/email]\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n-Niels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 Zolang het redelijk simpele vragen zijn wil ik wel even je vragen beantwoorden.\r\nIk ben geen expert maar ik maak wel vaak muziek met vrienden en dan nemen we dat op,\r\nik regel dan vaak de opname hardware dus ik geloof dat ik wel genoeg kennis heb op dat gebied. \r\n\r\nMijn email adres is: [email]Sanderbuurlage88@gmail.com[/email] \r\nStuur me maar een mailtje met de vragen, ik heb toch niet zo veel te doen de laatste tijd :P\r\ndus ik heb daar wel even tijd voor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen