Ga naar inhoud

CD/DVD wordt niet gelezen in laptop

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop van Packard Bell die ca. 5 jaar oud is.\r\nIk wil de laptop weer terugzetten naar fabrieksinstellingen, zodat ik de laptop aan iemand kan geven.\r\n\r\nZodra ik de recovery CD in de laptop plaats, hoor je hem draaien, maar als je hem opent staan er geen gegevens in.\r\nIk heb het met diverse (niet)gekopieerde cd\'s, dvd\'s geprobeerd, maar als je opent of verkent blijft de map leeg.\r\n\r\nMet andere woorden ik kan niets meer afspelen of een webcam (met een bijgevoegde installatie CD) installeren.\r\nLaat staan de laptop terug zetten naar fabrieksinstellingen.\r\n\r\nWie weet hier een antwoord op:confused::confused:
Link naar reactie
Lijkt erop dat je cd station stuk is. Het is een bekend fenomeen dat laptopstations overlijden.\n\nMogelijk kun je een extern USB-station aansluiten en dat gebruiken (je bios moet dat ondersteunen wil je zo\'n ding ook kunnen gebruiken om Windows te installeren).\nVerder is er nog een kans dat het station het wel nog buiten Windows om doet. Dus als vanaf de recovery cd opstart, zou het mogelijk nog kunnen werken.
Link naar reactie
Ik heb de recovery CD in de speler geplaatst en dan hoor ik m draaien, maar verder opent ie niet.\r\nAls ik dan rechtermuisknop druk dan krijg je openen en verkennen.\r\nBeide mogelijkheden geprobeert, maar de map is dan leeg. Met andere woorden hij leest de gegevens niet op de cd.\r\nIk kan dus helaas geen recovery doen....\r\nIs er misschien nog een andere mogelijkheid om recovery van die laptop te doen? Het is XP home edition.\r\nBij Vista zit dat op de computer zelf. Erg handig kan ik zeggen, dan hoef je niet meer met cd\'s te werken.
Link naar reactie
[QUOTE=cheetah1979;494656]\r\nIk kan dus helaas geen recovery doen....\r\nIs er misschien nog een andere mogelijkheid om recovery van die laptop te doen? [/QUOTE]\r\nZoals ik al zei...\r\n[QUOTE]Verder is er nog een kans dat het station het wel nog buiten Windows om doet. Dus als vanaf de recovery cd opstart, zou het mogelijk nog kunnen werken.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...