Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Hoi,\r\nIk ben er een flink tijdje uit geweest, maar ik heb weer zin om actief te gaan gamen. Ik ben geen hardware kenner, en ga dus ook niet zelf knutselen of zo. Maar ik weet wel dat het veel voordeliger is om een game pc samen te stellen, dan een kant en klare te bestellen bij de Dixon of zo.\r\nIk heb zitten kijken bij bouweenpc.nl en tweakers bbg. En ook winkels als azerty, salland, etc. Maar ik ben geen kenner, dus hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen.\r\nIk wil een compleet systeem (incl. randapparatuur) waar ik een paar jaar vooruit mee kan.\r\nO ja, levertijd is voor mij minder belangrijk, dus ik wil best 14 dagen wachten voor een HD5870 videokaart.\r\n\r\n[U]Budget[/U]\r\nRond 1300 euro\r\n\r\n[U]Assemblage[/U]\r\nDoor de winkel\r\n\r\n[U]Besturingssysteem[/U]\r\nWindows, maar geen Vista.\r\n\r\n[U]Winkelkeuze[/U]\r\nGeen voorkeur\r\n\r\n[U]Doel[/U]\r\nGamen. (Ik speel voornamelijk shooters en strategy games)\r\n\r\n[U]Overclocken[/U]\r\nIk ga niet overclocken\r\n\r\n[U]Hoe belangrijk is de stilte? [/U]\r\nToch wel belangrijk, hij moet wil redelijk stil zijn\r\n\r\n[U]Randapparatuur [/U]\r\nDit moet ook inbegrepen zijn. Dus monitor, game muis, toetsenbord, speakerset, etc.\r\n\r\n[U]Heb je nog andere voorkeuren?[/U] \r\nAangezien de game pc in de woonkamer komt te staan, moet de monitor en de pc-kast wel een beetje strak eruit zien.\r\n\r\nIk hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 Ik zou goed kijken op [url]www.tweakers.net[/url] bij de Best Buy Guide en de onderdelen bestellen bij 4Launch of Alternate ik zelf heb goede ervaringen met Alternate Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2009 [url]http://tweakers.net/reviews/1429/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-november-2009-game-en-high-end-gamesysteem.html[/url]\r\n\r\ndeze lijkt mij nogal compleet :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2009 Hier een ideetje:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/30134[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen