Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC 1250 euro

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk ben er een flink tijdje uit geweest, maar ik heb weer zin om actief te gaan gamen. Ik ben geen hardware kenner, en ga dus ook niet zelf knutselen of zo. Maar ik weet wel dat het veel voordeliger is om een game pc samen te stellen, dan een kant en klare te bestellen bij de Dixon of zo.\r\nIk heb zitten kijken bij bouweenpc.nl en tweakers bbg. En ook winkels als azerty, salland, etc. Maar ik ben geen kenner, dus hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen.\r\nIk wil een compleet systeem (incl. randapparatuur) waar ik een paar jaar vooruit mee kan.\r\nO ja, levertijd is voor mij minder belangrijk, dus ik wil best 14 dagen wachten voor een HD5870 videokaart.\r\n\r\n[U]Budget[/U]\r\nRond 1300 euro\r\n\r\n[U]Assemblage[/U]\r\nDoor de winkel\r\n\r\n[U]Besturingssysteem[/U]\r\nWindows, maar geen Vista.\r\n\r\n[U]Winkelkeuze[/U]\r\nGeen voorkeur\r\n\r\n[U]Doel[/U]\r\nGamen. (Ik speel voornamelijk shooters en strategy games)\r\n\r\n[U]Overclocken[/U]\r\nIk ga niet overclocken\r\n\r\n[U]Hoe belangrijk is de stilte? [/U]\r\nToch wel belangrijk, hij moet wil redelijk stil zijn\r\n\r\n[U]Randapparatuur [/U]\r\nDit moet ook inbegrepen zijn. Dus monitor, game muis, toetsenbord, speakerset, etc.\r\n\r\n[U]Heb je nog andere voorkeuren?[/U] \r\nAangezien de game pc in de woonkamer komt te staan, moet de monitor en de pc-kast wel een beetje strak eruit zien.\r\n\r\nIk hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...