Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Mijn computer valt telkens uit geeft een korte piep, probeert weer op te starten maar doet vervolgens hetzelfde.\r\nAls hij dat dan een paar keer heeft gedaan doet hij niks meer. Beeldscherm gaat op stand-by, dvd-speler doet niks meer, aan/uit-knop werkt niet (Ook niet als ik hem 20 seconden ingedrukt heb.) ook de restart-knop doet het niet en ik kan hem alleen uitzetten door de stroom er af te halen.\r\n\r\nAan de voeding ligt het niet want die heb ik al vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Kun je wel in Windows en/of in de Veilige Modus komen?\n\nAls je direct na aanzetten F8 ingedrukt houdt, kun je dan wel in het menu komen waar je de Veilige Modus kunt activeren? Zo ja, selecteer daar dat de computer niet moet herstarten bij een crash zodat je eventueel een blauw scherm te zien krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Hoe kan ik dat dan selecteren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb gevonden hoe het moet maar het is bij mij helemaal niet aangevinkt :S\n\nEn hij geeft geen BSOD? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 O ja, ik ben vergeten erbij te melden dat:\n\nSoms start hij goed op maar sinds kort krijg ik als hij goed opstart een scherm met een logo waarboven staat ASUS en in het logo staat het model van mijn moederbord?? En de computer maakt een raar krakend geluid als dat scherm tevoorschijn komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 [QUOTE=Aap;494490]Ik heb gevonden hoe het moet maar het is bij mij helemaal niet aangevinkt :S[/QUOTE]\r\nDat zal het ook nooit worden. Is namelijk een eenmalige maatregel als je dat op deze manier aangeeft. Als permanente maatregel zul je het vanuit Windows moeten regelen.\r\n\r\nGeen BSOD. Maar wel nog steeds een piep+herstart?\r\nDan zit er vrij weinig anders op dan de computer uit elkaar halen en component voor component in elkaar te zetten en na ieder component te controleren wat er gebeurt. (Mag ook in omgekeerde volgorde trouwens, laat dan in eerste instantie alleen videokaart en één harde schijf zitten en kijk wat dat doet.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen