Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik wil een pc samenstellen, ik heb een VERY LOW budget en wil ermee kunnen modelleren in 3ds max en ook een beetje mee gamen wat raden jullie me aan?\r\n\r\nDus welke componenten kan ik low budget doen en welke moet ik wat duurder maken?:confused:\r\n\r\n(Ik weet dat je van 400 euro geen pc kan kopen eigenlijk maar mijn huidige pc is stuk en ik heb er wel eentje nodig.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Je kunt ook een systeempje bouwen met onboard video (bijv. 785G), en dan doorsparen voor een betere videokaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Yup, probeer eens een Athlon X4 620 op een 785G moederbord. Je behuizing en voeding moet natuurlijk wel alvast afgestemd zijn op de latere videokaartupgrade. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Wat is er stuk aan je huidige pc? Mogelijk kan er nog wat (tijdelijk) hergebruikt worden. Of kun je zelf geen systeem in elkaar zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=60415\"]Link[/URL]\n\nDat is er mis met mijn pc, ik heb geen idee of het probleem verholpen kan worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Bedankt voor de tips. :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 En waar kan ik dan het beste een pc samenstellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Bijvoorbeel azerty, coolprices, salland of 4launch. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen