Ga naar inhoud
  • 0

Bullguard vandaag afgelopen, welke nu kiezen

Anoniem2

Vraag

Met de aankoop van een Medion laptop in Aldi was er een beveiliging van Bullguard van 3 maand die ik een jaar heb verlengd. Dat is nu vandaag afgelopen.\r\n\r\nKan ik overgaan naar AVG of wat raden jullie aan ?\r\n\r\nMet mijn vorige PC ben ik na Norton willen overstappen naar AVG en heb alleen maar problemen gehad, de schijf is dan ook gecrashed.\r\n\r\nWat raden jullie me aan ?\r\n\r\nBedankt voor jullie hulp !
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Nou ik heb gedaan wat je zei...en sedertdien alleen maar problemen....\r\n\r\nMijn browser IE blokkeert elke 15 min....ook internetlijn valt terug naar 0kb snelheid en pc doet niets meer....alles blokkeert....\r\n\r\nGraag dringend hulp ! \r\n\r\nPS ja ik heb zoals ze vroegen eerst Bullguard verwijderd, dan ook essentials alles laten nakijken, één iets hebben ze gevonden & verwijderd, maar nu...werkt niets goed meer net nu ik een website moet afwerken....\r\n\r\n:-? Wie redt mij ? allez mijne PC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...