Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 Ik ben met Risen in chaptar 4 en nu moet ik 5 stukken van een armor hebben, maar in de tempels waar ze moeten liggen word beschermt met een blauwe magic barrier. Ik weet dat je er een spell voor nodig hebt maar ik weet niet welke en waar ik die kan krijgen. \r\n\r\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Je krijgt in tweede instantie een rune van Ursegor. Hiermee kun je naar Cyrus in het Monastery, die er de benodigde scrolls van kan maken. Heb je je zelf aangemeld als recruit, dan moet je de First Seal vaardigheid eigen maken (via Illuminar), en kun je de scrolls zelf maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Van Ursegor heb ik niks gekregen en als ik met hem praat krijg ik ook niks. Ik heb ook al met Cyrus gepraat maar de zegt ook niks belangrijks. En ik kan de scrolls zelf ook niet maken.\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Als je de tweede keer al met hem gepraat had (in de grote hal, nadat mendoza door het portaal is gegaan), heb je mogelijk niet goed opgelet. Hij vertelt je dat de rune in een geheim compartiment van de sarcofaag ligt. Daar moet je dan zelf nog heen lopen, en de rune ophalen.\n\nEr zitten overigens wel quest brekende bugs in het spel. Zou kunnen dat jij hier nu tegenaan loopt. Maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb in de sarcofaag (die in de kamer waar hij eerst zat staat) gekeken maar daar zit niks in.\nIs dit nu een bug of doe ik iets fout?\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Kijk eens of de rune in je inventory zit. Het is een ovaal met een blauwe gloed. Vergelijkbaar met de oranje scrolls, die je al eerder van cyrus hebt gekregen. Heb je die, dan moet je leren zelf scrolls te maken bij illumar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ja je hebt gelijk. Ik heb er overheen gekeken. maar nu moet ik Seal vaardigheid hebben maar die heb ik niet en kan ze niet leren bij Illuminar. Dus waar kan ik het wel leren?\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik denk dat je scrolls moet leren maken (ook bij illumar). Daar heb je geen seal vaardigheid voor nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ja je hebt gelijk het is me gelukt! :) :)\nbedankt!\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen