Ga naar inhoud

Risen: blue magic barrier doorbreken.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik ben met Risen in chaptar 4 en nu moet ik 5 stukken van een armor hebben, maar in de tempels waar ze moeten liggen word beschermt met een blauwe magic barrier. Ik weet dat je er een spell voor nodig hebt maar ik weet niet welke en waar ik die kan krijgen. \r\n\r\n(teereencee)
Geplaatst:
Je krijgt in tweede instantie een rune van Ursegor. Hiermee kun je naar Cyrus in het Monastery, die er de benodigde scrolls van kan maken. Heb je je zelf aangemeld als recruit, dan moet je de First Seal vaardigheid eigen maken (via Illuminar), en kun je de scrolls zelf maken.
Geplaatst:
Van Ursegor heb ik niks gekregen en als ik met hem praat krijg ik ook niks. Ik heb ook al met Cyrus gepraat maar de zegt ook niks belangrijks. En ik kan de scrolls zelf ook niet maken.\n\n(teereencee)
Geplaatst:
Als je de tweede keer al met hem gepraat had (in de grote hal, nadat mendoza door het portaal is gegaan), heb je mogelijk niet goed opgelet. Hij vertelt je dat de rune in een geheim compartiment van de sarcofaag ligt. Daar moet je dan zelf nog heen lopen, en de rune ophalen.\n\nEr zitten overigens wel quest brekende bugs in het spel. Zou kunnen dat jij hier nu tegenaan loopt. Maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Geplaatst:
Kijk eens of de rune in je inventory zit. Het is een ovaal met een blauwe gloed. Vergelijkbaar met de oranje scrolls, die je al eerder van cyrus hebt gekregen. Heb je die, dan moet je leren zelf scrolls te maken bij illumar.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...