Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb het eerder gehad, na aansluiten op nieuw moederbord ASRock blijft de led branden van de diskdrive.:(\nDe oplossing kwam van het forum hier, weet alleen niet of dat nog het oude was.\nHeb het opgeschreven, maar dacht je dat ik het kon terug vinden ....... niet dus.\nEn ik heb het blijkbaar nodig anders kan ik de meegeleverde cd voor XP niet gebruiken.\nGeen idee wat hij wil wegschrijven op een diskette.\nVoorlopig werkt het dus even niet.\n \nMijn externe harde schijven zijn overigens nog niet te benaderen, USB werkt nog niet, zal ik wel moeten aanzetten in de bios, maar het is daar allemaal nieuw voor mij dus ga niet zomaar wat proberen.:confused:\nIk ben allang blij dat ik er al een Windows xp op heb gekregen, wat een gedoe weer allemaal, alles zowat vernieuwd.\nMijn Back-Ups staan op de ext. HD. kan ik lekker niet bij, leuk toch? :p\nGelukkig nog computer achter de hand, dus kan het internet op.\n \nIemand weer een tip? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Opgelost, kabel aan de drive omgedraaid, het huis heeft aan 2 kanten een uitsparing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen