Ga naar inhoud

DVD writer werkt niet meer onder windows 7

Aanbevolen berichten

Sinds ik windows 7 heb geistaleerd werkt mijn dvd writer niet meer wel komt de writer nog voor in het rijtje met apparaatbeheer maar als ik erdan op klik geeft hij de volgende melding \r\n\r\n\"De digitale handtekening die voor de stuurprogramma\'s van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52) \"\r\n\r\nmaar het rare is dat als ik deze computer aanklik eb vervolgens eigenschappen komt de writer niet naar voren maar bij apparaatbeheer wel\r\n\r\nMet merk en type van mijn barnder is : LG HL-DT-ST- DVD RAM GH10L.\r\n\r\nHopelijk heeft iemand de oplossing voor me
Link naar reactie
Heb je toevallig iTunes op de pc staan? Zo ja, haal dat er eens af.\r\nOok kan je onderstaand programma eens proberen;\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;314060[/url]\r\n\r\nAls laatste raad ik je aan (als bovenstaande niet werkt), om de moederborddrivers voor Windows Vista of 7 eens opnieuw te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...