Ga naar inhoud

Laptop voor me ouders.

Aanbevolen berichten

Me ouders willen graag laptop kopen, waarvoor ze zeker autocat op kunnen draaien, nu is mijn vraag, lukt dat met deze laptop, ik denk van wel, want de specificaties zien er nice uit, maar toch post ik hem maar even voor de zekerheid:\r\n\r\nProcessorIntel® Core™ 2 Duo Processor T6600 (2.2GHz, 800MHz, 2MB) \r\n\r\nBesturingssysteemLegitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands \r\n\r\nKleurBlack chainlink \r\n\r\nMonitor 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™ \r\n\r\nVideokaarten 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 \r\n\r\nGeheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048] \r\n\r\nHarde schijven 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Link naar reactie
Een redelijk tot goede grafische kaart is ook zeker nodig met autocad i.v.m. regenration en renderen\r\nHier (België) heb ik de volgende gezien:\r\n\r\nFujitsu Siemens Amilo Xi 3650 (Windows® Vista Home Premium, Processeur Intel Core2 Duo P8600, Nvidia 9600M GT 512mb GDDR3, 18.4’’ HD+ 1680x945, 4098Mo DDR3, DD 320Go SATA, DVD-SuperMulti Double Couche, Ethernet 10/100/1000 & 802.11b/g/n, VGA Webcam, ...[...] \r\n\r\nPrijs: 699.00 € \r\n\r\nWe hebben hier een eerdere versie van bovenstaand model en deze werkt heel goed en snel ondankss een Celeron CPU!!\r\n\r\nMisschien dat je een gelijke vindt in Holland. De CPU heeft een FSB van 1066Mhz. Win7 zal wel en upgrade optie hebben. Even opgelet, eerdere versies van autocad kunnen problemen opleveren, ze zullen slecht of niet werken op Vista of Win7, check de website van Autodesk.\r\nHier heb ik geen problemen met win7 en AutoCAD Revit 2009
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;494423]Een redelijk tot goede grafische kaart is ook zeker nodig met autocad i.v.m. regenration en renderen[/QUOTE]\r\nLigt er aan of je in 2D of in 3D tekent. Voor 2D is een HD4570 zeker goed genoeg. Voor 3D (waar naar mijn mening AutoCAD nog steeds niet voor bedoeld is, maar dat is een andere discussie) kun je misschien beter kijken naar iets met een HD4650 of vergelijkbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...