Ga naar inhoud

Een Laptop aanschaffen.

Aanbevolen berichten

Goedendag.\r\n\r\nLaat ik maar gelijk met de deur in huis vallen.\r\nDoor de bomen kan ik het bos zowat niet meer zien, heel wat gezocht, en vooral bij HP kom ik er niet uit omdat ze allemaal zo veel op elkaar lijken.\r\nIk ben op zoek naar een snelle en goede laptop waar ik snel mee kan photoshoppen en kan gamen. Met photoshoppen bedoel ik niet een beetje knippen en plakken maar het flink bewerken van mijn foto\'s. Buiten dat wil ik er graag leuk mee kunnen gamen, dat ik de nieuwe games aankan, deze hoeven niet op \'\'Ultra High\'\' gespeeld worden maar toch wel op een leuke resolutie. Mijn budget is zo\'n beetje 850,-. Het formaat zou ik toch wel graag op 17\'\' hebben en 4GB hoort ook tot mijn wensen. Het liefst een HP\r\n\r\nZouden jullie mij hier een handje mee kunnen helpen?
Link naar reactie
Kijk naar iets met minimaal een HD4650 grafische kaart of vergelijkbaar, anders kun je \"leuke resolutie\" gelijk vergeten. Kijk op [url]www.notebookcheck.com[/url] om te zien wat vergelijkbaar is.\n\nVoor Photoshop is de grafische kaart niet zo belangrijk, maar voornamelijk genoeg werkgeheugen en een leuke processor.\n\nOmdat 850 euro aan de krappe kant is voor je eisen, kun je het beste zelf even (via pricewatch en computerwinkels in je buurt) wat modellen uitzoeken die je wat lijken en dan hier even vragen welke je het beste kunt kopen en welke beter niet.\n\n\nIs er nog een speciale reden dat je HP wil? Uit kwaliteitsoverwegingen zou ik Toshiba en Asus nog niet uitsluiten; deze merken zijn over het algemeen kwalitatief beter dan HP en niet noodzakelijk duurder. Gezien het krappe budget eventueel ook nog MSI meenemen, vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;494333]Kijk naar iets met minimaal een HD4650 grafische kaart of vergelijkbaar, anders kun je \"leuke resolutie\" gelijk vergeten. Kijk op [url]www.notebookcheck.com[/url] om te zien wat vergelijkbaar is.\r\n\r\nVoor Photoshop is de grafische kaart niet zo belangrijk, maar voornamelijk genoeg werkgeheugen en een leuke processor.\r\n\r\nOmdat 850 euro aan de krappe kant is voor je eisen, kun je het beste zelf even (via pricewatch en computerwinkels in je buurt) wat modellen uitzoeken die je wat lijken en dan hier even vragen welke je het beste kunt kopen en welke beter niet.\r\n\r\n\r\nIs er nog een speciale reden dat je HP wil? Uit kwaliteitsoverwegingen zou ik Toshiba en Asus nog niet uitsluiten; deze merken zijn over het algemeen kwalitatief beter dan HP en niet noodzakelijk duurder. Gezien het krappe budget eventueel ook nog MSI meenemen, vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien heb ik sommige eisen een beetje verkeerd gepost hier, aangezien je zegt dat ik een krap budget heb. Als je voor 850,- een laptop koopt shop je toch in een al heel wat hogere prijsklasse dan de meeste mensen uitgeven voor een laptop (in mijn omgeving) Ik moet vooral gewoon fatsoenlijk kunnen photoshoppen, maar dit hoeft echt niet op zijn best. Misschien dat ik het zo iets beter formuleer? Ik had deze Asus op het oog.\r\nDeze is wel meer dan 100,- goedkoper dan mijn budget is maar als dit een goede snelle laptop (voor mij) is ben ik al een stukje veder.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...