Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb de volgende vraag. Ik deel mijn internet via een draadloze internet verbinding met iemand en als ik dus niet meer wil dat die gene internet via mij heeft heb ik een uitleg van AVM de leverancier van de Fritzbox gekregen hoe ik die verbinding ongedaan kan maken of blokkeren. Daar beginnen zij \"ga naar de interface van de Fritzbox\" en daar loop ik al vast want ik weet niet hoe ik bij de interface van de Fritzbox kom, ik heb deze vraag ook al vij AVM neer gelegd maar hoop eigenlijk nu het weekend is dat iemand op dit forum mij verder kan helpen.\r\n\r\nMet vriendelijke groet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Er zit ook een handleiding bij je fritzbox of (in mijn geval) die staat op de site van avm. Daarin staat precies hoe je de interface bereikt en welke opties deze heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Bedankt Koen \r\n\r\nIk kan nu verder met de uitleg die ik heb gekregen van AVM.\r\n\r\nFijne dag verder :cool: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen