Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 Heb op mijn laptop met Vista door een kennis enkele programma\'s laten installeren. Nu verschijnt het venster: \"Over 6 dag(en) worden Office-toepassingen aangemerkt als niet-legitiem. enz.\"\r\nBetekent dit dat dit programma dan niet meer werkt en dat ik geen documenten meer kan maken en lezen? Zo ja, heeft iemand een oplossing daarvoor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Product dient geregistreerd te worden. Als dat om welke reden niet lukt (illegale versie, te veel licenties gebruikt, etc.) dan werk je met illegale software. Of alles blijft werken weet ik niet. Oplossing: registreren of overstappen op bv Open Office (freeware). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 alles blijft gewoon werken zoals office het nu ook doet, alleen krijg je alleen steeds die melding.\r\nhet is alleen lastig maar alle functies blijven het gewoon doen\r\n\r\nik draai zelf met office 2007 en heb dat ook gehad, heb even gegoogled en had zo de oplossing.\r\n\r\nsucces ermee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Bedankt voor jullie antwoorden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen